مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب گفت: برنامه دشمنان این است که اگر حیا و عفت را از جامعه بگیرند، راحت می توانند اهداف خود را پیاده کنند و به خواسته هایشان دست یابند.
کد خبر: ۸۷۹۲۵۷۹
|
۲۵ آذر ۱۳۹۵ - ۰۰:۲۵
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، حجت الاسلام حیدر کوثری در همایش بانوان میاندوآب در زادگاه شهید باکری به مناسبت هفته وحدت و فرارسیدن میلاد باسعادت نبی مکرم اسلام(ص) و امام جعفرصادق(ع) با بیان اینکه امروز دشمن بر روی متزلزل کردن بنیان خانواده در ایران اسلامی تلاش می کند، اظهار کرد: بانوان ایران اسلامی باید متوجه توطئه های دشمنان بوده و نسبت به آن هوشیار و آگاه باشند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب با اشاره به اینکه دشمنان با استفاده از شبکه های ماهواره ای و ابزارآلات مختلف به دنبال دست یابی به اهداف خود هستند، افزود: دشمن از راه جنگ نرم وارده شده و می خواهد اهداف و توطئه های خود را عملی سازد.

وی با تاکید بر اینکه دشمن برای از بین بردن عفت و حجاب در جامعه ایرانی-اسلامی تلاش می کند، گفت: برنامه دشمنان این است که اگر حیا و عفت را از جامعه بگیرند، راحت می توانند اهداف خود را پیاده کنند و به خواسته هایشان دست یابند.

کوثری با بیان اینکه کاهش آمار ازدواج و افزایش طلاق، زنگ خطری است که باید نسبت به آن نگران باشیم، تصریح کرد: سبک زندگی ما باید سبک زندگی اسلامی بوده و از مادی گرایی بپرهیزیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب به نعمت امنیت و اهمیت آن اشاره و اظهار کرد: سلامتی و امنیت دو نعمت مهم هستند که وقتی از دست بروند قدر آن را می دانیم.

وی افزود: امروز در همه کشورهای اطراف ما ناامنی وجود دارد و لذا باید قدردان این امنیت باشیم که به برکت خون شهدا و ایثارگری رزمندگان اسلام و نعمت ولایت داریم.

ارسال نظرات