مسئول تربیت و آموزش سپاه کلیبر:

بسیج وامدار هیچ جناح و گروهی نیست

مسئول تربیت و آموزش سپاه کلیبر در جمع مربیان و سرگروه های صالحین این سپاه، بسیج را مزرعه بی حصار خواند و گفت: "بسیج وامدار هیچ جناح و گروهی نیست".
کد خبر: ۸۷۹۲۵۹۴
|
۲۵ آذر ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۶
به گزارش سرویس بسیج مساجد و محلات خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام "رضاپور" مسئول تربیت و آموزش سپاه کلیبر در جمع مربیان و سرگروه های صالحین این سپاه، بسیج را مزرعه بی حصار خواند و گفت: "بسیج وامدار هیچ جناح و گروهی نیست و هر کجا لازم باشد برای انقلاب جانفشانی خواهد کرد".

حجت الاسلام رضاپور در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بدعهدی های امریکا در مسئله برجام، یادآوری کرد: "برخی از مسئولان با صدای بلند و در تریبون مجلس می گفتند که ما برجام را ضمانت می کنیم، پس چه شد که سیاستمداران امریکا به ضمانت شما اعتنا نکردند".

وی همچنین افزود: " دوستی با غربی ها و آمریکایی ها همچون دوستی با شیطان است و هیچ تضمینی نیست که فکر و اندیشه افراد تحت تاثیر شیطان عوض نشود و آنها را در مقابل انقلاب قرار دهد چراکه برخی ها بودند که خیلی انقلابی بودند ولی روابط با منحرفین آنها را نیز منحرف کرد".

رضاپور داشتن بصیرت را برای مقابله با دشمنان بسیار مهم خواند و بیان کرد: "اینکه بدون توجه به جناحهای سیاسی به دنبال حقیقت بوده و فرمان ولایت را بر همه چیز مقدم داریم، این همان بصیرت است و چنین افرادی به بی راهه نمی روند".

انتهای پیام/ج

ارسال نظرات
آخرین اخبار