سردار سلیمانی با بیان اینکه تفکر بسیج، الگویی برای بسیجیان عراق، سوریه، لبنان و یمن شده است، گفت:هم‌اکنون اوج حضور و ساماندهی بسیج مردمی "حشد الشعبی عراق" و بسیجیان سوریه بر اساس الگوگیری از بسیج اتفاق افتاده است.
کد خبر: ۸۷۹۲۵۹۷
|
۲۵ آذر ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۱
به گزارش سرویس راهیان نورخبرگزاری بسیج، یعقوب سلیمانی، دبیر قرارگاه مرکزی راهیان نور بسیج درباره نقش بسیج جامعه پزشکی و نیروهای درمانی اعزامی برای حضور در جبهه مقاومت گفت: بر اساس اطلاعاتی که به ما رسیده است بسیج جامعه پزشکی نقش قابل توجهی را در این حوزه ایفا کرده است.
 
وی ادامه داد: درباره حضور بسیج جامعه پزشکی در مناطق محروم نیز شاهد عملکردی خوب هستیم، به شکلی که در هر منطقه از لحاظ درمانی نیاز ساکنان آن منطقه را رفع کرده است.
 
مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری بسیج با بیان اینکه بسیج جامعه پزشکی هر روز بیشتر نسبت به قبل جای خود را پیدا می‌کند، خاطرنشان کرد: هر روزه ورود اعضای بسیج جامعه پزشکی به مناطقی که نیازمند خدمات دهی و اخذ خدمات پزشکی هستند را بیشتر شاهد هستیم.
 
وی در ادامه افزود: در بسیج جامعه پزشکی پزشکانی که تفکر بسیجی دارند و شاید عضو بسیج نیز نباشند اما برای زکات کار و مدرک خود به منظور خدمت رسانی حضور پیدا می‌کنند که کار شایسته‌ای است و هر روز از تعالی بهتری برخوردار می‌شود.
 
سلیمانی، درباره حضور نیروهای اعزامی بسیج جامعه پزشکی در جبهه مقاومت گفت: حضور در محور مقاومت مبارزه میان حق و باطل و مبارزه با استکبار است و باید تقویت شود تا این فرهنگ به کشورهای اسلامی دیگر منتقل شود.
 
وی با اشاره به اینکه بسیج الگویی برای بسیجیان عراق، سوریه، لبنان و یمن شده است، ابراز کرد: در عرصه‌های مختلف و در بخش پزشکی، تخصصی و علمی نیز با حضور اقشار متخصص به ویژه در موضوع درمانی، بسیج جامعه پزشکی می‌تواند تدریجاً تجارب خود را به آنان منتقل کند.
 
دبیر قرارگاه مرکزی راهیان نور بسیج تاکید کرد: هم‌اکنون اوج حضور و ساماندهی بسیج مردمی "حشد الشعبی عراق" و بسیجیان سوریه بر اساس الگوگیری از بسیج اتفاق افتاده است و بسیجی که امام راحل تاسیس کرد امروزه فراگیر شده و اثر خود را خواهد گذاشت.
ارسال نظرات