در بازدید شهردار تبریز از اکیپ های زمستانی بازگشایی معابر شهری؛
شهردار تبریز در بازدید از ناوگان خدمات موتوری و اکیپ های زمستانی بازگشایی معابر شهری در مواقع بارش برف و یخبندان بر ضرورت کاهش نمک پاشی در مواقع یخ بندان تاکید کرد.
کد خبر: ۸۷۹۲۶۲۵
|
۲۵ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، صادق نجفی افزود: با نوسازی برف روب ها و خرید ماشین آلات جدید برف روبی و محلول پاشی در سه سال گذشته، اقدامات کم نظیری در راستای تجهیز ناوگان خدمات رسان شهر برای مواقع بحرانی صورت گرفته است.

وی با تاکید بر ضرورت کاهش نمک پاشی سطح معابر شهر در مواقع یخ بندان و بارش برف، تصریح کرد: نمک پاشی غیر اصولی در خیابان ها علاوه بر اینکه موجب خرابی آسفالت های خیابان های شهر می شود موجب نابودی و زیان دیدن فضاهای سبز پیرامون خیابان های شهر نیز می شود.

شهردار تبریز اظهار داشت: اکیپ های خدمات رسان شهرداری تبریز باید با حفظ آمادگی برای مواقع بارش برف و یخبندان نسبت به برف روبی، بازگشایی مسیر و تسهیل عبور مرور شهروندان در چنین مواقعی اقدام کنند.

در راستای آمادگی اکیب های خدمات رسان شهری، با حضور شهردار و مدیران ارشد شهری، آیین راه اندازی اکیب های خدمات رسان شهری برای حضور در مواقع بحرانی بارش برف و یخبندان برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها