خبرهای داغ:
فرمانده سپاه سنقر:

وحدت باعث جذب همه ادیان حول محور ولایت می شود

فرمانده سپاه سنقر گفت: نقش وحدت در پیشبرد اهداف انقلاب و نظام اسلامی به مثابه بند تسبیح بوده همانطور که بند تسبیح دانه به دانه تسبیح را جمع میکند و یک مجموعه به نام تسبیح تشکیل می دهد وحدت نیز باعث جذب همه ادیان و مذاهب و فرق و ملل حول محور ولایت و رهبری می شود که پیشرفت مملکت را به دنبال دارد.
کد خبر: ۸۷۹۲۶۳۴
|
۲۵ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۶

سرهنگ محمدی درگفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از سنقر، اظهار داشت:نقش وحدت درپیشبرد اهداف انقلاب و نظام اسلامی به مثابه بند تسبیح بوده همانطور که بند تسبیح دانه به دانه تسبیح را جمع میکند و یک مجموعه به نام تسبیح تشکیل می دهد وحدت نیز باعث جذب همه ادیان و مذاهب و فرق و ملل حول محور ولایت و رهبیری می شود که پیشرفت مملکت را به دنبال دارد.

 

فرمانده سپاه ناحیه سنقر گفت: خداوند تبارک و تعالی در قرآن میفرماید: واعتصموا بحبل الله جمیعا و لا تفرقوا؛اگرما به حبل و ریسمان الهی چنگ بزنیم و متحد شویم هیچ قدرتی توانایی مقابله با مارا ندارد.

 

 محمدی ادامه داد: دشمنان خارجی سعی و تلاششان بر تفرقه است که کارنامه سیاه آنان عبارتست از ساخت داعش و گروه های تندرو و افراطی و....که هدفشان تجزیه کشورهای مسلمان بوده و هست و این اقدام آنان در سوریه و عراق به اثبات رسیده است.

 

سرهنگ محمدی درپایان افزود: از جمله دلایل حفظ وحدت، مبارزه با استکبار و جلوگیری از نفوذ مستکبرین در اجتماع مسلمانان و جلوگیری از بین رفتن وحدت مسلمین، جلوگیری از تجزیه کشورهای مسلمان، جلوگیری از چپاول ثروتهای کشورهای مسلمان تحت عناوین مختلف ازقبیل قتل و غارت و حتی فروش تسلیحات، واز همه مهمتر جلوگیری از نفوذ استکبار است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار