سرپرست فرمانداری گرمی گفت: طرح توسعه شهر به سمت شهرک ولیعصر‌(عج) با ایجاد زیرساخت‌های لازم عملیاتی می‌شود.
کد خبر: ۸۷۹۲۶۵۲
|
۲۵ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرمی به نقل از سیفار،ابراهیم امامی در جلسه برنامه‌ریزی توسعه شهری گفت: توسعه شهر گرمی با توجه به شرایط مناسب و نبود محدود پیشرفت فیزیکی در شهرک ولیعصر‌(عج) تعریف شده است.

وی با بیان اینکه وجود دریاچه گیلارلو و گستردگی همواری از مزایای این منطقه است، تصریح کرد: عملیات چهاربانده کردن ۵ کیلومتر از دریاچه گیلارلو تا ورودی شهر مطالعه و در سال ۹۶ با اختصاص ردیف اعتباری اجرائی خواهد شد.

رئیس شورای اداری شهرستان گرمی اظهار کرد: سعی می‌شود این طرح از محل اعتبارات ملی عملیاتی شود و در غیر اینصورت از محل اعتبارات شهرستانی اجرائی خواهد شد.

امامی بر لزوم جمع‌بندی طرح جامع توسعه تا پایان هفته بعد تاکید کرد و گفت: کمیته ویژه بررسی طرح متشکل از ادارات منابع طبیعی، شهرداری، جهاد کشاورزی، راه و شهرسازی و مهندسین مشاور تشکیل شد.

وی افزود: ادارات گاز، آب و فاضلاب، برق و مخابرات برای تامین زیرساخت‌های لازم شهرک ولیعصر‌(عج) در سال آتی برنامه‌ریزی کنند.

فرماندار گرمی بر لزوم بررسی علمی و عملی طرح توسعه شهر گرمی تاکید کرد و گفت: با اتمام مطالعات اولیه از ظرفیت استانداری و نماینده مردم گرمی برای اخذ اعتبارات ملی استفاده خواهد شد.




آزادلو

ارسال نظرات