تشدید نظارت و کنترل بر نانوایی ها/

کیفیت نان باید بهتر از وضعیت فعلی شود

بازرسی و نظارت نانوایی ها درشهرستان از سوی بهداشت و درمان، اداره صنعت معدن و تجارت و فرمانداری افزایش یافته تا تخلفات کاهش پیدا کند.
کد خبر: ۸۷۹۲۶۶۳
|
۲۵ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کوثر به نقل از کوثرخبر، علیرضا علیپور در جلسه کارگروه آرد و نان شهرستان کوثر اظهار کرد: بازرسی و نظارت نانوایی ها در شهرستان از سوی بهداشت ودرمان، اداره صنعت معدن و تجارت و فرمانداری افزایش یافته تا تخلفات کاهش پیدا کند.

وی از اعضای این کار گروه خواست مصوبه ها را با جدیت پیگیری و عزم خود را برای نظارت بر آرد و نان شهرستان بیشتر کنند چرا که این مهم با سلامت شهروندان ارتباط مستقیم دارد.

علیپور ادامه داد: هر واحد نانوایی موازین بهداشتی را رعایت می کند با حضور مسوولان شهرستان از آنان تقدیر می شود.

فرماندار کوثر گفت: فضای نانوایی ها باید بهترین مکان برای کسب و کار از لحاظ رعایت موارد بهداشتی و زیبایی ظاهری باشد.

وی با بیان اینکه با واحدهای نانوایی که موازین بهداشتی و ساعت پخت را رعایت نمی کنند برخورد خواهد شد، ابراز کرد: در بحث نانوایی ها شرایط مطلوبی داریم و در زمینه توزیع آرد مشکل خاصی وجود ندارد ولی کیفیت نان باید بهتر از وضعیت فعلی شود و بر عملکرد نانوایی ها در روستاها و شهر گیوی نظارت بیشتری اعمال شود.

علیپور در ارتباط با استاندارد سازی بحث نان خاطر نشان کرد، استاندارد سازی ماشین آلات، بازرسی و ساماندهی نانوائی ها ، آموزش نانوایان و هچنین کسب مهارت کافی در پخت نان از موارد موثر در ارتقا کیفیت نان می باشد که نانوایان باید این موارد را جهت بالا بردن کیفیت نان خود مورد توجه قرار دهند.

ارسال نظرات