یادواره شهید مدافع حرم منوچهر سعیدی در سنندج برگزار شد

یادواره شهید مدافع حرم استان کردستان منوچهر سعیدی با حضور فرمانده سپاه بیت المقدس, خانواده شهدا و دانشجویان در دانشکده فنی یزدانپناه سنندج برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۹۲۶۶۷
|
۲۵ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، یادواره شهید مدافع حرم استان منوچهر سعیدی با حضور سردار رجبی فرمانده سپاه بیت المقدس, خانواده شهدا و جمع زیادی از دانشجویان در دانشکده فنی یزدانپناه سنندج برگزار شد.

قرائت زندگی نامه شهید و میثاق نامه دانشجویان با شهید مدافع حرم و در آخر امضا میثاق نامه توسط دانشجویان و مسئولین از دیگر برنامه های جانبی این یادواره بود.

 

گفتنی است شهید  منوچهر سعیدی متولد سال ۵۹ یکی از روستاهای جنوب‌غربی قروه و فرزند سوم خانواده است, وی در سال  ۷۸  به خدمت سربازی میرود بعد از گذراندن دوره آموزشی در اراک ادامه خدمتش را در سیستان و‌ بلوچستان انجام میدهد بعد از سربازی در تهران به صورت آزاد مشغول به کار میشود که در سال ۸۳ ازدواج و حاصل این ازدواج دو فرزند به نامهای رادمهر و ماهان میباشد که ماهان سه ماه بعد از شهادت پدر به دنیا می اید در سال ۸۴ وارد سپاه میشود.

 

 

منوچهر همزمان که مشغول ادامه تحصیل بود در سال ۹۲  با اوج‌گرفتن جنگ در سوریه به این ‌کشور اعزام و در مقابل عوامل تکفیری تروریستی داعش در کنار همرزمانش ایستاد و بعد از بازگشت این بار در سال ۹۴ که منتظر به دنیا آمدن فرزند دوم بود خودجوشانه و در جهت کمک به روستاهای محروم عراق برای امور فنی به این کشور رفته و بعد ۱۰ روز از حضورش در حالی که در خواب بود مورد حمله انتهاری عوامل تکفیری تروریستی داعش قرار میگیرد و به جمع همرزمان شهیدش میپیوندد.

برادر این شهید مدافع حرم به نام یونس سعیدی دانشجوی دانشکده فنی یزدانپناه سنندج است که دانشجویان بسیجی این دانشکده یادواره ای برای گرامیداشت یاد و خاطره اولین شهید مدافع حرم کردستان برگزار کردند.

 

در این یادواره از خانواده شهید منوچهر سعیدی تجلیل شد.

 

 
 
ارسال نظرات
آخرین اخبار