خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در استان گلستان گفت: شهیدان درس مهمی به بشریت دادند و صداقت خودشان را در راه خدا، ارزش‎های الهی و انقلاب با نثار خون‎شان به اثبات رساندند و امضاء کردند.
کد خبر: ۸۷۹۲۶۸۶
|
۲۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گرگان، آیت الله سید کاظم نورمفیدی در نخستین اجلاسیه ملی چهار هزار شهید گلستان در محل دایمی نمایشگاه بینالمللی گلستان آغاز شد، اظهار کرد: برگزاری مراسم نخستین اجلاسیه چهار هزار شهید گلستان هم خادم است و هم خاتم نگین و زینت بخش همه محافل و مجالسی که در سطح استان برگزار شد.

وی با بیان اینکه آرمان شهیدان و راه آنان باید در دل و ذهن جامعه منتقل شود، ابراز کرد: امروز باید آرمان شهیدان و راه آنان به ذهن و دل جامعه بویژه نسل جوان منتقل شود جوانانی که شاید نه امام را دیدند و نه سختیهایی که برای انقلاب پیش آمد و نه دفاع مقدس را دیدند باید اینها به ذهن و دل نسل جدید منتقل شود.

نورمفیدی با اشاره به اینکه شهیدان درس مهمی به بشریت دادند، اذعان کرد: شهیدان صداقت خودشان را در راه خدا و ارزشهای الهی و انقلاب با نثار خونشان به اثبات رساندند و امضاء کردند.

نماینده ولی فقیه در استان گلستان با اشاره به اینکه دلیل صداقت شهدا شهادتشان بود، یادآور شد: امروز انقلاب و میهن اسلامی ما بیش از هر چیز به این صداقت با انقلاب و خدا و ارزش های انقلاب نیاز دارد.

وی با اشاره به اینکه پیام دیگر شهیدان این است که به ما بفهمانند هرناممکنی را میتوانیم ممکن بسازیم، ابراز کرد: شهیدان به ما فهماندند که هر کار سخت و دشواری امکانپذیر است دلیل آن هشت سال دفاع مقدس است همه دست به دست هم دادند که ایران اسلامی را از پای بردارند اما نتوانستند و به فضل الهی در این کار موفق نبودند.

نورمفیدی بیان داشت: پیام شهیدان برای همه نسل ها و عصرها این است که تکان نخوریم و نلرزیم کفر جهانی و استکبار جهانی بر سر انقلاب ما ایستاده است و می خواهد برای ما مشکل ایجاد کند جواب را شهیدان به ما آموختند که با صداقت با خدا، راه خدا و انقلاب هر ناممکنی را می توانیم ممکن سازیم و مشکلات را از میان برداریم.

نماینده ولی فقیه در استان گلستان با بیان اینکه دفاع از ولایت و محوریت نظام مقدس اسلامی را مهم برشمرد و ابراز کرد: اگر در گذشته ما در قیامها و نهضت ها مشکل پیدا کردیم چون چنین محوریتی وجود نداشت و به همین دلیل پاشیده شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها