پیام تبریک استاندار زنجان بمناسبت انتخاب آیت اله خاتمی بعنوان امام جمعه موفق در امر اقامه نماز

استاندار زنجان در پیامی انتخاب آیت اله خاتمی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان را به عنوان امام جمعه موفق در امر اقامه نماز تبریک گفت.
کد خبر: ۸۷۹۲۶۸۸
|
۲۵ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، در پیام تبریک استاندار زنجان بمناسبت انتخاب آیت اله خاتمی بعنوان امام جمعه موفق در امر اقامه نماز آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

الذین ان مکناهم فی الارض اقاموا الصلاه

حضرت آیت اله آقای حاج شیخ علی خاتمی دامت برکاته

نماینده معزز ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان

سلام علیکم

خبر انتخاب مستطاب عالی به عنوان امام جمعه موفق در امر اقامه نماز در بيست و پنجمین اجلاس سراسری نماز کشور در بین ائمه محترم جمعه و جماعات سراسر کشور موجب مسرت و مایه مباهات آحاد مردم نمازگزار استان شور و شعور حسینی از جمله اینجاب گردید.

بی تردید خضوع و فروتنی جنابعالی در جمع اقشار مختلف مردم به ویژه در مدارس و دانشگاهها اثرات عمیق معنوی برجای گذاشته و موجب دعوت خیل عظیم جوانان و نخبگان به جماعات و محافل نورانی نماز را به دنبال داشته و خواهد داشت.

بدینوسیله ضمن ابراز سپاس ویژه از اقدامات بسیار عمیق و ریشه ای جنابعالی در پرداختن به امور فرهنگی و تلاش در جهت تقویت نماز به عنوان یکی از پایه های اساسی معرفت دینی در بین اقشار مختلف مردم استان زنجان به خصوص جوانان و دانشگاهیان، از محضر خداوند متعال توفیقات روزافزون جنابعالی را در جهت تحقق اهداف متعالی معنوی را که در پیش دارید مسالت دارم.

اسداله درویش امیری

استاندار زنجان

ارسال نظرات
آخرین اخبار