حجت الاسلام والمسلمین عظیم بامری گفت: مشکلاتی که هم اکنون در جامعه اسلامی بوجود می اید، اغلب بخاطر جهل و نادانی به احکام و آرمان الهی است
کد خبر: ۸۷۹۲۷۰۲
|
۲۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از استان سیستان وبلوچستان ، حجت الاسلام والمسلمین عظیم بامری امام جمعه دلگان در جشن وحدت این شهرستان، با گرامی داشت میلاد پیامبر گرامی اسلام به اهمیت وحدت از دیدگاه اسلام اشاره کرد و گفت: تاکید قرآن و روایات به مسئله وحدت و عدم تفرقه، گویای اهمیت مسئله وحدت در نزد اسلام است.
وی با بیان اینکه قرآن کریم و اموزه های آن معجزه جاوید نبی مکرم اسلام است افزود: خداوند در آیه 103 سوره آل عمران در خصوص وحدت می فرمایند:" ای کسانی که ایمان به خداوند و روز رستاخیز دارید، به حبل الله تمسک و چنگ بزنید.
امام جمعه دلگان به عوامل مهم و اساسی در جامعه اشاره و بیان کرد: یکی از عوامل مهم وحدت، ایمان داشتن به اسلام و تعالیم قران کریم است واگر در انسان ایمان به معنای واقعی وجود داشته باشد، جامعه اسلامی متحد و منسجم خواهد بود.
حجت الاسلام والمسلمین عظیم بامری با اشاره به اینکه یکی دیگر ازعوامل ایجاد وحدت دوری از ریاست طلبی و انگیزه های سیاسی است افزود: اگر حب ریاست بجای خدمت رسانی هدف باشد، باعث نابودی جامعه اسلامی است.
وی اضافه کرد: پیروی از سیره و راه پیامبر گرامی اسلام، معیار قرار دادن ایمان انسانها و آگاهی کامل به دین اسلام برخی از عوامل وحدت آفرین در نزد مسلمانان است.
امام جمعه دلگان به مشکلات و گرفتاریهای که جامعه اسلامی درگیر آن است اشاره کرد و گفت: مشکلاتی که  هم اکنون در جامعه اسلامی بوجود می اید، اغلب بخاطر جهل و نادانی به احکام و آرمان الهی است که برخی از افراد گرفتار آن هستند.
حجت الاسلام والمسلمین عظیم بامری با تاکید بر اینکه دشمن از اتحاد مسلمانان خوف دارد تصریح کرد: دشمن با تفرقه انگیزی و ایجاد سناریوهای مختلف سعی در جدایی و جنگ بین مسلمانان را دارد.
ارسال نظرات