خبرهای داغ:
جانشین سپاه استان سمنان از اختصاص ۱۲میلیارد تومان به اجرای طرح های بسیج در این استان خبر دادو گفت: تاکنون پنج میلیارد تومان از این اعتبارات به صورت تسهیلات پرداخت شده است.
کد خبر: ۸۷۹۲۷۰۸
|
۲۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از دامغان، سرهنگ پاسدار اسحاق هراسانیان شامگاه چهارشنبه در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی و محرومیت زدایی دامغان به میزبانی سالن جلسات فرمانداری این شهرستان با بیان اینکه ۴۰درصد از مجموع ۱۲میلیارد تومان اعتبارات سازندگی سپاه استان به صورت تسهیلات پرداخت شده است، ابراز داشت: این تسهیلات به۲۰۰ نفر متقاضی در قالب اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی با معرفی به بانک عامل در قالب اجرای طرح های کشاورزی، پرورش ماکیان، آبزیان، پرورش دام های سنگین (گاو و شتر) و صنایع دستی پرداخت شده است.

وی افزود: اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی توسط سازمان بسیج سازندگی در راستای سیاست ها و منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی است و بسیج خود را موظف به تحقق سخنان معظم له دانسته و در این زمینه گام بر می دارد لذا بسیج با تمام توان و امکانات تلاش می کند در تمام عرصه ها ورود پیدا کند و به آحاد جامعه کمک کند.

جانشین سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان با بیان اینکه اخلاص و خدمت رسانی دکترین بسیج است و با داشتن اعتقاد دینی در راه خدمت رسانی به مردم گام بر می دارد، گفت: بسیج مظهر مردم سالاری دینی است و تاکنون ۲۵۰ هزار نفر بسیجی در گروه های مختلف استان سمنان سازماندهی شده اند.

هراسانیان خاطر نشان کرد: همه ما باید تلاش کنیم شعار اقتصاد مقاومتی (اقدام و عمل) به صورت جدی در جامعه اجرایی شود و با تحقق این شعار رضایت رهبر مظعم انقلاب اسلامی را به دست آوریم.

وی با اشاره به اینکه دشمنان جمهوری اسلامی ایران از هر راهی در صدد ضربه زدن به ملت و کشورمان هستند، افزود: آخرین حربه و ضربه دشمنان بحث تحریم و اقتصاد کشورمان بوده که از این راه بتواند در روند رشد و توسعه کشور و معیشت مردم خلل ایجاد کند که نمی داند ملت ما مقاوم هستند و در مقابل ترفندها و توطئه های آنان همچون ۳۷ سال گذشته ایستاده و مقاومت خواهند کرد.

جانشین سپاه استان سمنان همچنین گفت: اقتصاد مقاومتی یکی از راه های مهم و تاثیر گذار در مقابله با ترفندها و توطئه های دشمنان است و همه توان و تلاش ما باید در این باشد که بتوانیم اقتصاد مقاومتی را در جامعه به خوبی نهادینه کنیم.

هراسانیان تصریح کرد: سازندگی در کنار محرومیت زدایی از افتخارات بسیج است که تاکنون بسیجیان در قالب گروه های فعال و خودجوش در بحث سازندگی مناطق محروم با ارائه خدمات لازم به مردم در دورترین نقاط استان سمنان خوش درخشیدند و عملکردی بس درخشان را از خود برجای گذاشتند.

وی افزود: سازمان بسیج سازندگی و بسیج جامعه پزشکی استان سمنان در طی سال های گذشته و در سال جاری با حضور در مناطق محروم استان توانستند خدماتی شایان را با همراهی و همکاری دستگاه های اجرایی به مردم ارائه دهند و در رشد و توسعه و رفع غبار محرومیت از مناطق بر دارندو این روند بهتر از گذشته نیز در حال ادامه و تقویت شدن است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها