خبرهای داغ:
رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر وحدت امت اسلامی تاکید کرد: خیانتی بزرگتر از خدشه به وحدت نیست.
کد خبر: ۸۷۹۲۷۱۸
|
۲۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گرگان، علی لاریجانی در نخستین اجلاسیه ملی چهار هزار شهید استان گلستان از تلاشهای اعضای ستاد اجلاسیه 4 هزار شهید صمیمانه قدردانی کرد و گفت: سپاه در برگزاری این مراسم نقش مهمی داشت که باید از آنها صمیمانه تشکر کرد.

وی با اشاره به اینکه سپاه نقش ویژهای در صیانت از روحیه انقلابی داشت، گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دوران مختلف انقلاب اسلامی از بدو تاکنون نقش ویژه ای در صیانت از روحیه انقلابی داشته است.

این مقام مسئول بیان داشت: ما امروز قدردان شهیدان هستیم و این یک تعارف نیست و اگر در کشور ایران امنیت و آرامش را مشاهده می کنید به دلیل رشادتها و ایثارگری شهیدان بوده است.

لاریجانی از سپاه پاسداران استان گلستان که برگزار کننده اجلاسیه چهار هزار شهید استان گلستان است،تقدیر کرد وگفت: برگزاری این اجلاسیه با هفته وحدت نورانی شده است و شرکت در این مجالس برای من همانند پوشیدن لباس احرام است.

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ما در راه انقلاب هزینه های زیادی کردیم، اذعان کرد: بیش از 200 هزار شهید و صدها هزار جانباز در راه این انقلاب فدا شد اما معادله 180 درجه تغییر کرد و کشور ایران معادله را تغییر داد.

وی با بیان اینکه همه باید قدردان شهدا باشیم، یادآور شد: به دلیل اینکه رزقی که ملت ایران در پناه مجاهدت دارد رزق امنیت به خاطر مجاهدت است و اکثر کشورهایی که با ایران وارد مذاکره می شوند به خاطر این است که ایران ظرفیت زیاد توسعه و امنیت دارد و همه اینها از برکات مجاهدتها و رشادتهایی است که جوانان ما در طول انقلاب داشتند.

لاریجانی توجه به اخلاق را مسئله مهم در سیره نبوی دانست و ابراز کرد: اخلاق یکی از مسئله مهم در سیره نبوی است و سیاست باید در خدمت اخلاق باشد.

رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: توفیق مسلمانان در گرو وحدت است افراطیگری در این امور، بلایی برای آینده مسلمانان در پی دارد همه فرق اسلامی در اصول یکسان هستند اختلافات ناچیز نباید خللی در وحدت مسلمانان ایجاد کند.

وی با بیان اینکه اگر مسلمانان وحدت داشته باشند بزرگترین قدرت دنیا را ایجاد میکنند، اظهار کرد: مسلمانان امروز از دانش عمیق برخوردار هستند و تروریستهای مزدور به وحدت مسلمانان حمله کردند.

لاریجانی با بیان اینکه مسلمانان باید با هم برادر باشند، افزود: در بیانات امام راحل و مقام معظم رهبری مکررا به بحث وحدت و دوری از تفرقه تاکید شده است و نظام تربیتی انقلاب اسلامی وحدت را مورد تاکید دارد و آتشی که تروریستها در منطقه ایجاد کردند برای خدشه به وحدت مسلمانان است، خیانتی بزرگتر از خدشه به وحدت نیست.

وی با تاکید بر اینکه باید اقتصاد پویا داشته باشیم ، ابراز کرد: حضور در عرصه اقتصادی یک مجاهدت است و این یک حقیقت است ملتی که آرمانهای متعالی دارد در گروه اقتصاد سالم است اگر کشوری اقتصاد سالم نداشته باشد به آرمانهای متعالی نمی رسید.

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: عامل سرفرازی ملت ایران داشتن امکانات اقتصادی است ما دانش و علم خوبی بدست آوردیم جهش اقتصادی کشور از طریق کارآفرینی محقق می شود.

لاریجانی با بیان اینکه استان گلستان از یک ظرفیت متنوع برای پرش اقتصادی برخوردار است، افزود: نیروی متخصص، همسایگان برای بازارهای اقتصادی و زمینه فعالیتهای متنوع در حوزه کشاورزی و صنعت و معدن وجود دارد.

وی بیان داشت: در برنامه مجلس ششم تلاش می کنیم که سیاستهای اقتصاد مقاومتی عملیاتی شود که یکی از موارد ایجاد قدرت مانور مناطق در جهش اقتصادی است.

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه روستاها باید از چرخه اقتصادی برخوردار شوند، گفت: بخشی از سرمایه گذاری به این امر اختصاص داده شده است و سرمایه گذاری در بخشهای گردشگری، اکتشاف معدن، صنایع تکمیلی در روستاها مورد توجه قرار گرفته است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها