فرمانده سپاه ناحیه دامغان خبر داد:

مشارکت 2986 نفر بسیجی در امر ساخت و ساز و آبادانی مناطق محروم دامغان

فرمانده سپاه ناحیه دامغان از مشارکت دو هزار و ۹۸۶ نفر بسیجی در امر ساخت و ساز و آبادانی مناطق محروم دامغان خبر داد و گفت: این تعداد بسیجی با حضور در روستاها و مناطق محروم شهرستان در بحث ساخت و ساز و آبادانی این مناطق مشارکت داشتند.
کد خبر: ۸۷۹۲۷۶۱
|
۲۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از دامغان، سرهنگ پاسدار محمد خوشقدم شامگاه چهار شنبه در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی و محرومیت زدایی دامغان به میزبانی سالن جلسات فرمانداری این شهرستان، با اشاره به تخصیص قریب به ۱.۵میلیارد تومان اعتبارات در قالب تسهیلات بانکی به بخش سازندگی دامغان، ابراز داشت: این میزان اعتبار در قالب ارائه تسهیلات بانکی به متقاضیان اجرای طرح های اقتصادی شامل پرورش دام های سنگین، اصلاح باغات  و حمایت از واحدهای دامداری و کشاورزی در سطح روستاهای دامغان پرداخت شده است.

وی افزود: یکی از وظایف بسیج خدمات رسانی به مردم و کمک به رشد و توسعه همه جانبه مناطق محروم و دور افتاده است و این نهاد مردمی در دامغان توانسته است به تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی جامعه عمل بپوشاند.

فرمانده سپاه ناحیه دامغان از اجرای طرح واکسیناسیون دام و طیور در این شهرستان خبر داد و گفت: نمایشگاهی نیز در قالب برنامه های بسیج سازندگی به مناسبت هفته بسیج سالجاری برپا شد.

خوشقدم از مشارکت دو هزار و ۹۸۶ نفر بسیجی در امر ساخت و ساز و آبادانی مناطق محروم دامغان خبر داد و ابراز داشت: این تعداد بسیجی با حضور در روستاها و مناطق محروم شهرستان در بحث ساخت و ساز و آبادانی این مناطق مشارکت داشتند.

وی افزود: این تعداد نیروهای بسیجی در قالب اردوهای هفت تا ۱۰ روزه و با سفر به روستاها و مناطق محروم و دور افتاده در بحث محرومیت زدایی و مشارکت در امر ساخت و ساز و آبادانی مشارکت کردند.

فرمانده سپاه ناحیه دامغان همچنین گفت: بسیج دانشجویی دامغان نیز در ایام تابستان امسال با حضور فعال ۲۴۰ نفر دانشجو در یک اردوی هفت روزه با سفر به مناطق محروم عزم و اراده خود را برای رفع محرومیت به کار گرفتند تا بتوانند خدماتی شایسته به مردم این مناطق ارائه دهند.

خوشقدم از حضور بسیج جامعه پزشکی استان سمنان طی هفته دفاع مقدس در منطقه محروم کوه زر دامغان با هدف ارائه خدمات پزشکی به مردم این مناطق اشاره داشت و افزود: بسیج جامعه پزشکی استان در طی سه روز حضور در این منطقه محروم توانست خدمات مناسبی ارائه دهند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار