تا 45 روز آینده شهرداری زنجان اتوبوس‎های گویای خریداری شده را تحویل می‎گیرد.
کد خبر: ۸۷۹۲۷۹۳
|
۲۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، معاون معماری و شهرسازی شهردار زنجان در جلسه کمیسیون مناسب سازی، CBR و شورای سالمندی شهرستان گفت: در حال حاضر پارکینگهای ویژه خودروهای معلولان در نقاط مختلف شهر زنجان ایجاد شده است.

مهرداد سلطانی با اشاره به اینکه یک دستگاه خودروی ون به منظور جابهجایی معلولان در سطح شهر توسط شهرداری زنجان خریداری شده است، تصریح کرد: این خودرو تا یک ماه آینده تحویل شهرداری خواهد شد.

وی با بیان اینکه پنج دستگاه اتوبوس مناسب‌سازی شده هم توسط شهرداری خریداری شده است،اظهار کرد: هنوز این اتوبوسها به زنجان نرسیده و تا 45 روز دیگر تحویل شهرداری میشود.

سلطانی با اشاره به اینکه در زمینه گویا شدن اتوبوسهای شهری هم اقداماتی توسط شهرداری زنجان انجام گرفته است، یادآورشد: تا دو ماه آینده همه این خودروها تحویل و این برنامهها عملیاتی خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه به منظور مناسب سازی ایستگاههای اتوبوس در سطح شهر مشکلاتی وجود دارد که تاکنون شهرداری قادر به اجرای این طرح نشده است، ادامه داد: این طرح در ایستگاههای اتوبوس جدید که تعریف میشود، اجرا می‌شود.

معاون معماری و شهرسازی شهردار زنجان ابراز داشت: در مجموع شهرداری زنجان نسبت به مناسب‌‌سازی محیط شهری گامهای بسیار موثری را برداشته است.


ارسال نظرات