خبرهای داغ:
آیت الله موسوی اظهار کرد: وحدت دستور قرآن و فقدان آن بزرگ ترین مشکل جامعه است، همان گونه که امام خمینی(ره) نیز عامل تمام گرفتاری‌ها و بدبختی‌های مسلمانان و دولت‌های کشورهای اسلامی را در اختلاف و نفاق بین آنان عنوان می‌فرمایند.
کد خبر: ۸۷۹۲۷۹۷
|
۲۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از آران بیدگل امام جمعه ی آران و بیدگل در گفت و گو با این خبرگزاری با تبریک ولادت رسول اکرم(ص) و گرامیداشت هفته وحدت اظهار کرد: یکپارچگی مسلماناندستور قرآن و فقدان آن بزرگ ترین مشکل جامعه است، همان گونه که امام خمینی(ره) نیز عامل تمام گرفتاری‌ها و بدبختی‌های مسلمانان و دولت‌های کشورهای اسلامی را در اختلاف و نفاق بین آنان عنوان می‌فرمایند.

آیت الله سید محمد موسوی هفته‌ وحدت را فرصتی مناسب برای تاکید بر وحدت بین مسلمانان عنوان کرد و گفت: بازخوانی و شناسایی عوامل وحدت و تفرقه باید مدنظر مسلمانان قرار گیرد تا گرفتاری‌هایی که در جهان اسلام وجود دارد از بین برود.

وی جنگ مسلمانان با یکدیگر را حاصل هدایت و آتش افروزی بیگانگان دانست و اضافه کرد: این دو دستگی‌ها و نزاع‌ها مصیبت بزرگی است که متاسفانه امروز در جهان اسلام رواج پیدا کرده است.

آیت الله موسوی با اشاره به این که هر جا مشکلی در کار ملت‌های مسلمانان دیده می‌شود رژیم صهیونیستی، آمریکا و انگلیس نقش دارند تصریح کرد: همان گونه که در سوریه و عربستان و بحرین شاهد هستیم، بیگانگان در ملا عام در دنیای اسلام دولت‌های ظالم و مستکبر را تقویت می‌کنند.

امام جمعه‌ آران و بیدگل با بیان این که هر کسی، چه از شیعه و چه از سنی، به اختلاف دامن می‌زند محکوم است تاکید کرد: همه‌ی ما به حکم قرآن وظیفه داریم وحدت و یکپارچگی و یکدلی را در جامعه تقویت کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها