خبرهای داغ:
با حضور مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور

برگزیدگان جشنواره علامه حلی تجلیل شدند

پژوهشگران برتر در هشتمین جشنواره علامه حلی (ره) با حضور آیت‌الله اعرافی در سالن غدیر دفتر تبلیغات اسلامی قم تجلیل شدند.
کد خبر: ۸۷۹۲۸۰۱
|
۲۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۵
برگزیدگان جشنواره علامه حلی تجلیل شدند
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، آیت‌الله اعرافی پیش از شهر امروز در آیین تجلیل از برگزیدگان هشتمین جشنواره علامه حلی اظهار کرد: در این جشنواره درخشش طلاب جوان در عرصه پژوهش شاهد بودیم و تنوع رشته‌ای، تعامل مجموعه‌های گوناگون حوزه، روند صعودی تولید کتاب، مقاله و پایان‌نامه، تنوع جنسیتی، حرکت روبه‌جلوی استان‌ها، شمول و تنوع موضوعی و... بسی شگفت‌آور بود.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی ادامه داد: حرکت پژوهش در حوزه باید نظام‌مند و دارای نقشه جامع باشد که قدم‌های خوبی در این زمینه برداشته‌شده ولی نباید در همین میزان بماند و باید تکمیل شود.

دبیر هشتمین جشنواره علامه حلی(ره) نیز در این مراسم با اشاره به گرایش‌های شرکت‌کننده در جشنواره علامه حلی(ره) بیان کرد: آثار رسیده در 10 گروه علمی به جشنواره تحویل داده‌ شده که به ترتیب گروه کلام، اخلاق و تربیت، فقه و حقوق اسلامی، اصول فقه، علوم انسانی و ادبیات به ترتیب بیشترین برگزیده‌ها را داشتند.

حجت‌الاسلام اسماعیل نیا با بیان اینکه شرط سنی شرکت در جشنواره علامه حلی(ره) تاکنون 31 سال بود، گفت: در نهمین دوره این شرط سنی تا 40 سال در نظر گرفته‌شده است.

در ادامه این مراسم پس از ارائه دو مقاله از برگزیدگان این جشنواره، با حضور آیت‌الله اعرافی از برگزیدگان پژوهشی تجلیل و تقدیر شد.

62  اثر در این جشنواره به‌عنوان آثار برتر شناخته شد که 27 اثر به‌عنوان آثار برگزیده انتخاب و تجلیل شدند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار