به مناسبت میلاد باسعادت پیامبر اسلام حضرت محمد مصطفی(ص) صورت گرفت

اهداء 411 کمک هزینه جهیزیه به نوعروسان اراکی

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان مرکزی گفت: به مناسبت ولادت با سعادت حضرت رسول اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع) 411 کمک هزینه جهیزیه به نوعروسان زیر پوشش کمیته امداد شهرستان اراک اهداء شد.
کد خبر: ۸۷۹۲۸۲۰
|
۲۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۱
به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ مجید مشهدی معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی با اشاره به اقدامات صورت گرفته از سوی این نهاد حمایتی در راستای ترویج فرهنگ ازدواج آسان در بین جوانان گفت: کمک به امر ازدواج جوانان و همچنین ترویج فرهنگ ازدواج آسان می‌تواند در پایداری زندگی زوج‌های جوان و کاهش آسیب‌های اجتماعی تأثیر گذار باشد.

وی افزود: پرداخت کمک هدیه ازدواج و جهیزیه بخشی از خدمات کمیته امداد در کمک به ترویج ازدواج است که در آستانه هفته وحدت و میلاد باسعادت پیامبر اسلام(ص) 411 کمک هزینه جهیزیه به نوعروسان اراکی تحت پوشش اهدا شد.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان مرکزی تصریح کرد: آموزش قبل از ازدواج می‌تواند از بروز اختلافات و طلاق تا حد زیادی جلوگیری کند. از این‌رو در کنار ارائه کمک هزینه ازدواج به مظنور تقویت بنیان زندگی مشترک خدمات مشاوره‌ای با هدف ازدواج آگاهانه و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی به مددجویان ارائه می‌شود.

مشهدی یا تاکید بر اینکه در اهداء جهیزیه همواره حرمت انسانی مددجویان حفظ شده است و تلاش کرده‌ایم که وسایل مورد نیاز برای یک زندگی مشترک را تهیه و در اختیار زوج‌های جوان قرار دهیم، گفت: در پرداخت 411 کمک هزینه جهیزیه 12 میلیارد و 330 میلیون ریال با سرانه 30 میلیون ریال برای هر نوعروس در نظر گرفته شده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: خیران و نیکوکاران می‌توانند برای مشارکت در تأمین جهیزیه نوعروسان با ستاد جهیزیه کمیته امداد مستقر در شهرستان‌ها همکاری کرده و در این امر خداپسندانه مشارکت کنند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات