رئیس کل دادگستری لرستان

224 قاضی در استان لرستان فعالیت دارند

رئیس کل دادگستری لرستان گفت : 224 قاضی در سطح استان لرستان فعالیت دارد که دراستان 10 دادگستری، هفت دادگاه بخش و12 شبعه تعیین نظر وجود دارد
کد خبر: ۸۷۹۲۸۳۲
|
۲۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان ، جعفر بدری در جلسه ارزشیابی قضات لرستان اظهارداشت: 90 درصد قضات لرستان بومی هستند، علی‌رغم اینکه لرستان یک استان سنتی است قضات به دور از طایفه‌گرایی اقدامات خود را در استان انجام می دهند.
 

وی افزود : مردم استان لرستان از از قدیم الایام در وفاداری به نظام، دفاع از ارزش‌های دینی و انقلابی پیش قدم بوده و این مردم 100 درصد شیعی در دوره جنگ بیشترین دفاع را از کشور و سرزمین خودشان به عمل آوردند.

 

رئیس کل دادگستری لرستان ضمن اشاره به اینکه آمار بیکاری لرستان در صدر بیکاری کشور قرار دارد بیان کرد : متأسفانه توسعه اقتصادی بعد از جنگ سبب ضرر به استان شد چرا که در همه نقاط برخوردار کشور سرمایه‌گذاری و اشتغال ایجاد شد اما متأسفانه در استان لرستان بیکاری در صدر آمار کشور قرار دارد.

 

وی تصریح کرد : بخش عمده‌ای از تقاضاهای مردم استان لرستان تقاضای اشتغال است و مردم این استان نیازمند به خدمت هستند چرا که برای این انقلاب هزینه داده‌اند و از اموال و جان خو برای دفاع از کشور گذشته‌اند.

 

بدری با بیان اینکه بسیاری از کارخانه‌های لرستان در مرز ورشکستگی قرار دارند عنوان داشت : کارخانه های راکد به احیای دوباره  نیاز دارند که دادگستری لرستان برای حمایت از سرمایه‌گذاری در استان پیش قدم بوده است.

 

رئیس کل دادگستری لرستان گفت : ایستادگی در برابر تصرف ها یکی از اقدامات موثر دادگستری لرستان است و دستگاه‌های مروبوطه باید صرف نظر از فشارها و تهدیدات از طرف مقامات، مسئولان، نمایندگان به وظیفه قانونی خود عمل کنند.

 

وی افزود : با پشتیبانی از دستگاه‌های ذی ربط هفت کیلومتر از مسیر رودخانه کهمان را رفع تصرف شد و 20 کیلومتر دیگر آن نیز هفته آینده رفع تصرف می شود.

 

بدری خاطر نشان کرد : فضای سیاسی نباید بر پرونده حاکم باشد چون اگر این فضا حاکم شد از مسیر عدالت خارج می‌شویم.

 

وی در ادامه با اشاره به پرونده مطالبات بانکی استان افزود : هم اکنون بیش از 50 هزار پرونده در استان در نوبت رسیدگی قرار دارند

 
 
 انتهای خبر /ز
 
ارسال نظرات
آخرین اخبار