مسئول بسیج جامعه پزشکی لرستان گفت: تیم‌های پزشکی بسیج جامعه پزشکی لرستان به مناطق محروم شهری و روستایی استان اعزام می‌شوند.
کد خبر: ۸۷۹۲۸۷۶
|
۲۵ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان،سرهنگ نبی اله شمس بیرانوند در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان، گفت: تیم های پزشکی به مناطق محروم در لرستان اعزام می‌شوند و علاوه بر خدمات بهداشتی درمانی، دارو نیز به‌صورت رایگان در بین مردم آن مناطق توزیع می‌شود.
وی افزود: علاوه بر تیم‌های پزشکی به مناطق محروم یک پرواز به‌وسیله بالگرد به منطقه صعب‌العبورمرگسر از توابع شهرستان الیگودرز اعزام می‌شود.
مسئول بسیج جامعه پزشکی لرستان عنوان کرد: در این اعزام‌ها علاوه بر خدمات پزشکی طرح پزشکان متعهد به مدارس که باهدف برنامه‌ آموزش بهداشت دهان و دندان، تغذیه سالم، بهداشت فردی به دانش‌آموزان این منطقه انجام می‌شود بسته‌های فرهنگی بهداشتی بین دانش آموزان اهداء می‌شود.
وی بیان کرد: مراجعه‌کنندگانی که بنا به تشخیص پزشکان درمانگر نیاز به خدمات تخصصی‌تر در مراکز استان داشته باشند با هماهنگی و مساعدت به‌صورت رایگان خدمات موردنظر را دریافت می‌کنند.
شمس بیرانوند در رابطه با دیگر برنامه‌های بسیج جامعه پزشکی لرستان در هفته وحدت گفت: به مناسبت هفته وحدت 26 آذرماه 95 با مساعدت سازمان بسیج جامعه پزشکی لرستان، اعضای فعال حلقه های صالحین در قالب چهار اتوبوس به مشهد مقدس به مدت پنج روز اعزام می‌شوند که این اعضا شامل سرگروه‌ها، مربیان و متربیان، مسئولان کانون‌های بسیج جامعه پزشکی استان لرستان هستند.
وی با اشاره به برنامه‌های این اردو، تصریح کرد: این برنامه‌ها در قالب فرهنگی، آموزشی، تربیتی زیارتی و سیاحتی خواهد بود تا اعضای کانون‌های بسیج این استان علاوه بر اینکه از فضای معنوی شهر مشهد استفاده کنند، نشست مربوط به حلقه‌های صالحین را نیز برگزار کنند.
ارسال نظرات