معرفی مدیرعامل جدید شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران

هوشنگ صیدالی به عنوان مدیرعامل جدید شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران معرفی شد.
کد خبر: ۸۷۹۲۸۸۳
|
۲۵ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۴
استاندار در نشست معارفه مدیر عامل جدید شرگت نفت گچساران گفت: آقای صیدالی در شرکت گاز استان کارنامه موفق و خوبی داشت و امیدوارم در شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران نیز منشا خدمات مفید باشد.

خادمی با اشاره به اهمیت ساخت و توسعه طرح های عمرانی مرتبط با تولیدات و محصولات نفتی افزود: در موضوع نفت باید علاوه بر تولید به توسعه کارخانجات نیز توجه کنیم.

تاجگردون نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست با بیان اینکه آقای صیدالی مدیری نام آشنا در استان است ابراز امیدواری کرد در این سازمان مهم بتواند خدمات مطلوبی را ارائه دهد و حلقه مدیریتی مدیران نفت شهرستان را تکمیل و اقدامات خوب گذشته را نیز تکمیل کند.

در این مراسم از خدمات امین محمدی مدیرعامل سابق شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران قدردانی و آقای هوشنگ صیدالی به عنوان مدیرعامل جدید شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران معرفی شد.

هوشنگ صیدالی سابقه مدیرعاملی شرکت گاز استان، مسئول حراست و مسئول تاسیسات گاز شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران را در کارنامه خود دارد.

شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران 25 درصد از نفت کشور را تولید می کند و گستره فعالیت آن در چهار استان فارس، بوشهر، خوزستان و کهگیلویه وبویراحمد است.

ارسال نظرات