تاکید بر نگاه ویژه دولت به ورزش استان

انتظار می رود دولت مقوله ورزش را در کهگیلویه و وبویراحمد به صورت ویژه حمایت کند.
کد خبر: ۸۷۹۲۸۸۴
|
۲۵ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۶
استاندار در دیدار با معاون پارلمانی وزیر ورزش و جوانان نگاه ویژه دولت تدبیر و امید به امر ورزش، سلامتی و تندرستی جوانان را بی سابقه خواند و گفت: توجه ویژه دولت باعث شکوفایی استعدادهای نهفته جوانان این دیار غیور و قهرمان پرور می شود.

خادمی افزود: استان کهگیلویه و بویراحمد سرشار از نیروهای انسانی مستعد، توانمند و جوان است و باید این جوانان پرشور و توانمند مورد توجه ویژه قرار گیرند.

وی گفت: امروزه جوانان و ورزشکاران این استان با وجود برخی کمبودها در میادین ملی و بین المللی خوش می درخشند و بارها پرچم پرافتخار ایران اسلامی را در خارج از مرزها به اهتزار در آورده اند.

استاندار گفت: به دلیل وضعیت نامطلوب استان در برخی شاخص ها لازم است در همه حوزه ها از جمله منابع، امکانات و تقویت نیروهای انسانی کهگیلویه وبویراحمد جزو استانهای خاص و ویژه برای  تخصیص اعتبارات مناسب قرار گیرد.

خادمی با بیان اینکه مدیرکل ورزش و جوانان استان باید به دنبال جذب اعتبارات ملی در این حوزه باشد تأکید کرد: با توجه به سیاست های دولت تدبیر و امید حوزه جوانان استان می بایست مورد توجه و پیگیری جدی مدیران این حوزه قرار گیرد.

موسی خادمی استعدادیابی جوانان و تقویت این توانمندی ها را از اولویت های مهم دولت خواند.

معاون حقوقی، مجلس و امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان نیز در این نشست، کهگیلویه وبویراحمد را استانی توانمند در همه بخش ها به ویژه روحیه پهلوانی و جوانمردی دانست.

امیررضا خادم مدیر جدید ورزش و جوانان استان را مدیری پیگیر در جذب اعتبارات ملی و نفت دانست و افزود: آقای علوی که پیش از این در ورزش و جوانان استان های مازندران و قزوین مشغول بوده است از مدیران توانمند این حوزه در کشور است و معرفی وی برای مدیریت ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد یک اتفاق خوب است.

وی ادامه داد: امیدواریم با انتصاب آقای علوی ورزشکاران کهگیلویه و بویراحمد در المپیک 2020 حضور درخشانی داشته باشند.

خادم با بیان اینکه استان کهگیلویه و بویراحمد یکی از استان های جوان کشور است، گفت: وزیر جوانان و ورزش به حوزه جوانان توجه جدی دارد و برای ساخت خانه جوان در سطح کشور تلاش می کند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار