فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه:

کسانی که سخن از رفتن بشار اسد می زدند با پیروزی حلب به موفقیت جبهه مقاومت اذعان دارند

فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه گفت: کسانی که تا قبل از این سخن از رفتن بشار اسد و سقوط حلب می زدند امروز به این نکته اذعان دارند که محور مقاومت پیروز میدان سوریه و عراق است.
کد خبر: ۸۷۹۲۹۹۵
|
۲۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۰
سرهنگ پاسدار فرضعلی گرایلی فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه صبح امروز در حاشیه رزمایش اقتدار بسیج در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، اظهار کرد: رزمایش اقتدار بسیج با محوریت ۳ گردان بیت المقدس متشکل از ۶۵۰ نفر از بسیجیان بمدت ۳۶ ساعت در محل اردوگاه قدس واقع در گروه توپخانه ۶۱ محرم این شهرستان در حال برگزاری است.
 
وی افزود: گردان ها بصورت تفکیکی هر کدام با انجام وظایف جداگانه در عملیات های تاخیری، مقابله با اغتشاشات و نا آرامی ها و همچنین امداد و نجات آموزش و تمرین های لازم را سپری و نسبت به برنامه های جدید بروزرسانی می شوند.
 
گرایلی هدف اصلی از این رزمایش ها را آمادگی همه جانبه نیروهای بسیج در برابر تحرکات منطقه ای و فرا منطقه ای دشمنان ذکر کرد و گفت: بسیجیان متدین و غیرتمند با روحیه و تفکر انقلابی گری باید همیشه در وسط میدان بمانند تا از آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی در همه عرصه ها دفاع کنند.
 
وی تاکید کرد: برای داشتن جامعه آرمانی و ایده ال باید نسبت به انقلاب و دشمنان نظام و همچنین نیازمندی ها کشور حساس بوده و همه برنامه ها را بر اطاعت پذیری از محور ولایت فقیه دنبال کنیم.
 
فرمانده سپاه تربت حیدریه به پیروزی های اخیر رزمندگان اسلام در حلب اشاره داشت و افزود: موفقیت های شیرین جبهه مقاومت در حلب نشان از ایدوئولوژی مقاومت و ایستادگی با روحیه انقلابی در برابر متجاوزان و دشمنان است که توانستند در مدت چند سال هر چند با هزینه بالا این پیروزی را بدست آورند.
 
وی اذعان کرد: جبهه استکبار در محاسبات مادی و تجهیز گروه های تروریستی در منطقه غرب آسیا هیچگاه روحیه مقاومت و ایستادگی رزمندگان اسلام را در نظر نگرفته بود و لذا کسانی که تا قبل از این سخن از رفتن بشار اسد و سقوط حلب می زدند امروز به این نکته اذعان دارند که محور مقاومت پیروز میدان سوریه و عراق است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار