دربانیان در کارگاه مادران پرچمداران جنگ نرم شاهرود گفت: مادران پرچم دار جنگ نرم هستند چرا که نظارت بر کار فرزندان و خانواده بر عهده آنهاست و تربیت نسل آینده را عهده دار هستند و اگر آسیب ببینند نسل آینده ما نظام اسلامی دچار تهدید و بحران می شوند.
کد خبر: ۸۷۹۳۰۱۶
|
۲۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، ابوالفضل دربانیان در کارگاه مادران پرچمداران جنگ نرم که به همت پایگاه طلیعه نور حوزه بسیج جامعه زنان فاطمه الزهرا(س) با حضور قریب به 100 نفر در محل پایگاه برگزار شد در سخنانی با اشاره به تاکیدات رهبر انقلاب بر موضوع تهاجم خاموش دشمن در جنبه فرهنگی و نرم اظهار کرد: رهبر انقلاب بیش از 20 سال است که بر وجود توطئه نرم و فرهنگی دشمنان تاکید دارد و بارها و بارها به مسئولین و مردم در این زمینه هشدار داده اند و راهکارهای مختلفی را در برخورد با این موضوع ارائه کرده اند.

وی افزود: امروز ما با جنگ نرم دشمن و جنگ فرهنگی آن روبرو هستیم، جنگی که نه با سلاح سخت و با کشت و کشتار و خونریزی که بلکه با جاذبه ها و زرق و برق فرهنگی و هنری وارد شده و ابزار جنگی او ماهواره و رسانه و اینترنت و شبکه های اجتماعی است و افرادی که آسیب می بینند از نظر فکری و اخلاقی و اعتقادی دچار آسیب می شوند.

دربانیان خاطر نشان کرد: امروز در این جنگ کسی مصونیت دارد که بتواند در ابتدا این جنگ و ابزار آن را بشناسد و سپس در مقابل این تهاجم مقابله نماید و خود را از تیر رس این تهیدات مراقبت نماید.

وی تصریح کرد: امروز جوانان و نوجوانان و بانوان و خانواده های ما هدف اصلی دشمن در جنگ نرم هستند چرا که آسیب پذیری این اقشار بسیار بیشتر است و به راحتی می توان تحت تاثیر قرار داد.

کارشناس فضای مجازی سپاه شاهرود با بیان اینکه امروز باید خانواده ها را ایمن سازی نماییم گفت: با ایمن سازی خانواده ها می توانیم جامعه را ایمن نماییم چرا که جامعه متشکل از اعضا خانواده هاست و ما باید با مراقبت از خانواده ها جامعه را مراقبت و حفظ نماییم.

وی ادامه داد: مادران ما به عنوان ستون خانواده بیشترین نقش را در مراقبت از فرزندان و خانواده دارند و باید تلاش کنیم تا با افزایش اطلاعات این قشر نسبت به جنگ نرم و تهیدات و مخاطرات و ابزار این قشر را مصون نماییم که اگر این قشر را توجیه و مصون کنیم می توانیم مابقی اعضا خانواده را نیز مصون نماییم.

دربانیان با تاکید بر موضوع مادران پرچم داران جنگ نرم گفت: واقعاً مادران پرچم دار هستند چرا که نظارت بر کار فرزندان و خانواده بر عهده آنهاست و تربیت نسل آینده را عهده دار هستند و اگر آسیب ببینند نسل آینده ما نظام اسلامی دچار تهدید و بحران می شوند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها