فرمانده سپاه رضوانشهر ایستادگی در برابر دشمن وتوطئه های استکبار را مهمترین تکلیف امروز ما دانست و گفت: باید برنامه ریزی داشته باشیم تا با سکوت و حرف نزدن به دشمن کمک نکنیم.
کد خبر: ۸۷۹۳۰۱۹
|
۲۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج گیلان از رضوانشهر، سرهنگ قاسمی در سخنرانی که بمناسبت هفته وحدت در مسجد ولی عصرشهرک چوکا برگزار شد، ضمن تبریک هفته وحدت و گرامی داشت یاد خاط شهدا خصوصا شهید وحدت سردار رشید اسلام  سردارشوشتری اظهار کرد: پیامبر اکرم (ص) توانست امت و تمدنی بزرگ در میان مردمی که جهل، بی سوادی، جاهلیت، خرافات، عبادت بت ها و ... در میانشان رایج بود، بسازد.

وی با بیان اینکه معجزه بزرگ پیامبر قرآن کریم است گفت: قرآن مجید به خودی خود از لحاظ بلاغت ومحتوا یک معجزه ای جاویدان است، کتابی که برقلب پیامبر در جامعه بی سواد نازل شد.

فرمانده سپاه رضوانشهر استکبار ستیزی را سرلوح کارها خواند و ادامه داد: بنا به فرموده رهبر انقلاب اسلامی فتنه خط قرمز نظام است، اما متاسفانه مشاهده می شود امروز عده ای از خط قرمز نظام عبور می کنند و از سران فتنه حمایت می کنند، و عده ای نیز حاضر نیستند پرچم آمریکا را لگد بزنند.

قاسمی ایستادگی در برابر دشمن وتوطئه های استکبار را مهمترین تکلیف امروز ما دانست و گفت: باید برنامه ریزی داشته باشیم تا با سکوت و حرف نزدن به دشمن کمک نکنیم.

وی با تاکید بر تقویت گفتمان ولایت و انقلاب در جامعه یادآور شد: تقویت همگرایی نیروهای ارزشی را در سرلوح کارها قرار دهیم همچنین باید در راستای تقویت فضای معنوی و صیانت از سنگرهای انقلاب تلاش نماییم.

قاسمی با بیان اینکه امام صادق (ع) فرمودند «غصه دنیا را نخورید و فکر توشعه آخرت باشید» گفت: مسولین فکر مردم باشند زیرا مردم ولی نعمت ما هستند و باید افتخارکنیم که خدتمتگذار مردم باشیم.

 

ارسال نظرات