خبرهای داغ:
بسیجیان پایگاه حزب الله حوزه بسیج مساجد و محلات خاتم الانبیا(ص) در کلاس آموزشی سلاح و رزم شبانه در شهرک امینیان شاهرود شرکت کردند.
کد خبر: ۸۷۹۳۰۲۲
|
۲۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، به همت پایگاه حزب الله و عملیات حوزه بسیج مساجد و محلات خاتم الانبیا(ص) کلاس آموزش سلاح کلاشینکف برای نوجوانان و جوانان حلقه صالحین پایگاه با حضور همتیان مربی نظامی بسیج در پایگاه حزب الله برگزار شد.

در این کلاس آموزش در خصوص مختصات و مشخصات و نحوه عمل سلاح کلاشینکف و نحوه باز و بست سلاح توضیحاتی ارائه و در ادامه بسیجیان اقدام به باز و بست سلاح نمودند.

بعد از این کلاس، برنامه رزم شبانه در محدود شهرک امینیان شاهرود در قالب نحوه حرکت در شب و ستون کشی و جهت یابی با ستارگان به شرکت کنندگان آموزش داده شد.

حسین ابوذری فرمانده حوزه بسیج مساجد و محلات خاتم الانبیا(ص) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به اهداف برگزاری این کلاس ها گفت: با توه به اینکه یکی از رسالت های بسیج ارائه آموزش های نظامی به بسیجیان است و با توجه به تاکیدات در خصوص آموزش نظامی به آحاد مردم این کلاس ها برگزار می شود.

وی افزود: بالا بردن توان رزم و آمادگی و حفظ و انسجام نیروها در مقابل تهدیدات از دیگر اهداف برگزاری این کلاس هاست که با استقبال خوب بسیجیان به خصوص نوجوانان و جوانان در سطح پایگاه ها اجرا می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها