خبرهای داغ:
جشن پیروزی مدافعان حرم بر تروریست‌‌های تکفیری داعش در حلب با حضور خیل کثیری از عاشقان و منتظران امام زمان(عج) در مسجد مقدس جمکران برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۹۳۰۲۴
|
۲۶ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۵
جشن آزادسازی حلب در مسجد مقدس جمکران برگزار شد+تصاویر
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، مراسم باشکوه جشن پیروزی مدافعان حرم در حلب سوریه و آزادسازی این شهر از دست تروریست‌های تکفیری صهیونیستی داعش با حضور خیل کثیری از عاشقان و منتظران حضرت ولی عصر(عج) در شبستان کربلای مسجد مقدس جمکران برگزار شد.

در این مراسم معنوی منتظران امام زمان(عج) با فریادهای لبیک یا زینب با شور و شعف خاصی به ثمر رسیدن خون شهدای مدافع حرم و رشادت‌های نیروهای جبهه مقاومت برای آزادسازی حلب را جشن گرفتند.

امشب خادمان مسجد مقدس جمکران با شیرینی و شکلات از نمازگزاران این مکان مقدس پذیرایی کردند.

شرکت کنندگان در این مراسم ضمن اعلام انزجار از آمریکا و متحدان غربی و عربی‌اش در حمایت همه جانبه از جنایات ضد بشری تروریست‌های داعش، اعلام آمادگی کردند که تا پای جان در دفاع از حریم حرم اهل بیت(ع) آماده‌اند و این آمادگی را تا ظهور حضرت ولی عصر(عج) و جانفشانی در رکاب حضرت حفظ خواهند کرد.

امشب شادی و شعف پیروزی در جای جای مسجد مقدس جمکران به عنوان میعادگان منتظران قیام موج می‌زد و زائران این مکان مقدس برای آزادی کامل سوریه به ویژه مناطق شیعه نشین فوعه و کفریا دعا کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها