خبرهای داغ:
آیت الله سعیدی در جشنواره قرآنی مدهامتان تاکید کرد
تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) با اشاره به ضرورت ایمن‌سازی نسل جوان در برابر تهاجمات گفت: جوانان و نوجوانان با تهاجمات شبکه‌های ماهواره‌ای و فضای مجازی روبه‌رو هستند و دشمنان سعی می‌کنند تا جوانان را از دین جدا کنند.
کد خبر: ۸۷۹۳۰۲۹
|
۲۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۵
ضرورت ایمن‌سازی نسل جوان در برابر تهاجمات ماهواره‌ها و فضای مجازی
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، آیت الله سید محمد سعیدی در بازدید از برگزاری این جشنواره قرآنی در اردوگاه یاوران مهدی (عج) با تبریک میلاد با سعادت حضرت محمد(ص) و امام جعفر صادق(ع) از تلاش‌های مسئولان و دست اندرکاران برگزاری جشنواره قرآنی مدهامتان تقدیر کرد.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) با اشاره به روایتی از پیامبر اسلام گفت: پیامبر اکرم (ص) فرمودند همانگونه که خداوند مرا به انجام فرایض امر کرده به مدارای با مردم هم سفارش کرده است.

وی بیان کرد: انسان باید همواره تلاش کند تا رضایت مردم را به دست آورد و دیگران را با اخلاق حسنه به سمت خود بکشاند.

وی اضافه کرد: ممکن است انسان در مواجهه با افراد مختلف دچار چالش و یا ناهنجاری‌هایی شود اما باید تلاش کند حداکثر مدارا را از خود نشان دهد.

امام جمعه قم عنوان کرد: 23 سال دوره نبوت پیامبر اکرم (ص) و همچنین 250 سال دوره امامت ائمه معصومین که در مجموع 273 سال می‌شود، دوران گرانسنگی برای سیره و سبک زندگی در راستای هدایت بشریت است‌.

سعیدی با بیان اینکه خصلت مدارا، نقش مبنایی در رسالت پیامبر اکرم (ص) داشته است افزود: پیامبر از نظر علمی در بالاترین درجه قرار داشت و در زمانی که به پیامبری مبعوث شد به تعداد انگشت شمار افراد با سواد در عربستان وجود داشت.

وی عنوان کرد: امروز جوانان و نوجوانان با تهاجمات شبکه‌های ماهواره‌ای و فضای مجازی روبه‌رو هستند و دشمنان سعی می‌کنند تا جوانان را از دین جدا کنند.

تولیت حرم مطهر حضرت معصومه (س) همچنین عنوان کرد: باید در برنامه‌های فرهنگی و برنامه هایی که در مساجد برگزار می‌شود، مدارا و نیز گسترش ارتباط با مردم را در نظر گرفت، اما در عین حال نباید بحث مدارا را با کنار گذاشتن اصول اشتباه گرفت که البته جدا کردن  این دو از هم کار مشکلی است و انسان باید هم اهل مدارا باشد و هم با سوء استفاده کنندگان برخورد کند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها