امام جمعه بروجرد:

غارت منابع مسلمانان با ایجاد تفرقه در بین آنها/ بر باد رفتن امید اشغالگران با آزادی حلب

امام جمعه بروجرد گفت:یکی از دلایلی که دشمنان در میان مسلمانان تفرقه و اختلاف می اندازند غارت منابع آنها است.
کد خبر: ۸۷۹۳۰۴۴
|
۲۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۴
 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان،حجت الاسلام والمسلمین حسن ترابی در خطبه های نماز جمعه بروجرد با اشاره به میلاد پربرکت پیامبر  اسلام(ص) افزود: مسلمانان جهان از هر جهت توسط ایادی استکبار جهانی مورد تهاجم قرار گرفته که در این راستا اصلی ترین نیاز آنها وحدت و اتحاد حول محور اسلام، قرآن و پیامبراکرم(ص) است.
وی اظهار کرد: یکی از دلایلی که دشمنان در میان مسلمانان تفرقه و اختلاف می اندازند غارت منابع آنها است.
امام جمعه بروجرد اضافه کرد: 5.1میلیارد مسلمان جهان با الگو گرفتن از سیره و روش حضرت محمد(ص) می توانند توطئه های دشمن را خنثی نمایند.

حجت السلام والمسلمین ترابی با اشاره به اینکه وحدت و اتحاد اسلامی مسلمانان یک ضرورت اساسی است بیان کرد: ملت ایران برای تداوم راه انقلاب اسلامی باید یک وحدت ملی داشته باشد زیرا بالاترین خطر برای جمهوری اسلامی تفرقه و اختلاف است.

وی در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه بروجرد با اشاره به آزادی حلب توسط مقاومت اسلامی افزود: آزادی حلب در سوریه یک رویداد بزرگ و نقطه عطفی برای حل بحران این کشور است.

امام جمعه بروجرد اضافه کرد: چند سال پیش که تروریست های تکفیری و داعش با همراهی آمریکا، اسرائیل و مزدوران منطقی آنان سوریه را اشغال کردند دشمنان اسلام و ایران بسیار خوشحالی کرده که بعد از سوریه تهران را نیز فتح خواهیم کرد.

حجت السلام والمسلمین ترابی ادامه داد: نیروی های مجاهد مقاومت اسلامی به همراهی ارتش سوریه با آزاد سازی حلب و پاک کردن این شهر از لوث وجود تروریست ها اردوگاه آنان را به هم ریختنه و آخرین امید اشغال گران در این کشور نیز بر باد رفت.

وی گفت: آزادی حلب نمونه بارز پیروزی جریان مقاومت اسلامی در برابر قدرت های سلطه گرجهانی است.

حجت السلام والمسلمین ترابی افزود: دشمنان هر چه قدرتمند بوده در برابر عزم و اراده مسلمانان به یاری و نصرت خداوند شکست خورده واین یکی از پیام های دیگر آزاد سازی حلب است.
وی با اشاره به تمدید تحریم ها و وتو نکردن رئیس جمهور امریکا گفت: اوباما با وتو نکردن مصوبه مجلس سنا و کنگره امریکا در مورد تحریم های ده ساله ایران قانونی شدن اجرای مصوبه آنان را تایید کرد.

حجت الاسلام والمسلمین ترابی افزود: برای هزارمین بار ثابت شده که آمریکا قابل اعتماد نبوده و اگرهم اوباما تحریم ها را وتو می کرد باز هم کنگره امریکا کار خودش را انجام می داد. 

امام جمعه بروجرد اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب بارها به مسئولان توصیه کرده که فریب لبخند های آمریکایی ها را نخورده زیرا آنها قابل اعتماد نبوده واین مهم امروز نیز بر همگان اثبات شده که دولتمردان این کشور پیمان شکن بوده وقابل اعتماد نیستند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار