خبرهای داغ:
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه رازی کرمانشاه با اشاره به مراسم اخیر دانشگاه رازی کرمانشاه گفت: مسئولین در قبال فضای ضد فرهنگی دانشگاه رازی کرمانشاه پاسخگو باشند.
کد خبر: ۸۷۹۳۰۷۱
|
۲۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، امیر کلاهیان امروز جمعه در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته کرمانشاه اظهار داشت: حاصل اعتماد به دشمن راکد ماندن چند سال استعدادهای کشور بود و منتظر بودیم که کی این اعتماد به ثمر بنشیند.

وی با اشاره به بیکاری طولانی استان، گفت: این بیکاری به بهانه اینکه دولت پول ندارد بدهد رفع نشده و اگر دولت پول ندارد بدهد این حقوق های نجومی از کجا آمده است.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه رازی کرمانشاه، همچنین به مسئله وجود منافقین و هشدار پیامبر نسبت به آنها نیز اشاره داشت و گفت:  پیامبر(ص) هیچ گاه به آنها اعتماد نمی کرد.

کلاهیان افزود: منافقین کسانی بوده که دلبسته دشمن هستند و همسو دشمن عمل کرده و در ظاهر نشان می دهند که با ما هستند.

این مسئول یادآور شد: معظم رهبری بارها نسبت به نفوذ دشمن هشدار داده اند، توجه چندانی نشده است.

وی با بیان اینکه دانشگاه حساس ترین مکان  است، گفت: دشمن برای نفوذ در کجا سرمایه گذاری کرده است؟ طبیعتا دانشگاه مورد توجه دشمن است.

جریان خطرناکی در دانشگاه ها شکل گرفته که در حال به یغما بردن همه ارزش های کشور است

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه رازی کرمانشاه خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری بارها نسبت به دانشگاه ها هشدار داده اند و مسئولین دانشگاه، والدین و...در جریان باشند، امروز جریان خطرناکی در دانشگاه ها شکل گرفته که در حال به یغما بردن همه ارزش های کشور است.

به گفته کلاهیان، در دانشگاه ها امروز مراسماتی برگزار می شود که به انبیای الهی توهین و اهانت کرده اند چرا باید در نظام اجازه داده شود که به انبیای الهی توهین شود با این کار مرزهای اخلاقی درنوردیده شده است.

این مسئول عنوان کرد: چه کسی از اینان دعوت کرده، جز مسئولین دانشگاه ها!؟ چرا صدای یکی مسئولین استان در نمی آید، مگر نه این است که چندین بار آیت الله علما در تریبون آن را اعلام کند که نسبت به مسائل دانشگاه ها حساس باشید.

به گفته وی، در روز شهادت امام باقر(ع) دعوتنامه برای حضور در جشن ارسال شده بود و جشن گرفته شد و امروز دانشگاه ها فراموش شده هستند و تنها کسی که به دانشگاه ها توجه دارد مقام معظم رهبری است.

این مسئول تأکید کرد: مسئولین استان باید در قبال فضای ضد فرهنگی دانشگاه رازی کرمانشاه پاسخگو باشند و آن را جمع کرده و برخورد کنند.

به گفته کلاهیان، عده ای از جوانان ما در سوریه و عراق در دفاع از دین می جنگند که به حریم اهل بیت تعرض نشود و شهید می شوند و اینجا در دانشگاه های ما وضع اینگونه است.

این مسئول افزود: در مقابل این موضوعات، مسئولین باید اقدام کنند و اگر توجه نشود در روز قیامت باید در مقابل این مسائل پاسخگو باشند.

ارسال نظرات