امام جمعه مراغه:

آزادی حلب بزرگترین عیدی الهی به امت اسلامی

امام جمعه مراغه در خطبه های این هفته نماز جمعه با اشاره به پیروزی های اخیر جبهه مقاومت در سوریه، گفت: آزادی شهر حلب بزرگترین عیدی الهی به امت اسلامی در هفته وحدت بود.
کد خبر: ۸۷۹۳۰۸۸
|
۲۶ آذر ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، آیت الله محمدتقی پورمحمدی افزود: پیروزی های مردم سوریه و جبهه مقاومت در سوریه و عراق نشان داد که امت اسلامی با وحدت و ایمان خود نقشه های شوم دشمنان اسلام را در منطقه خنثی می کنند.

وی ادامه داد: رهایی شهر حلب سوریه از چنگال داعش و گروه های تکفیری تروریستی به برکت لطف الهی و مجاهدت های نیروهای ارتش و مردم سوریه، حزب الله لبنان و مدافعان حرم در راه دفاع از مقدسات و ناموس مسلمانان انجام یافته است.

آیت الله پورمحمدی با اشاره به سالروز ولادت پیامبر اسلام (ص) و امام جعفر صادق (ع) و هفته وحدت، اظهار کرد: وجود اتحاد و انسجام بین آحاد امت اسلامی به ویژه همدلی و وحدت بین برادران شیعه و سنی خنثی کننده نقشه های دشمنان اسلام است.

وی با اشاره به سالروز شهادت دکتر مفتح و روز وحدت حوزه و دانشگاه، گفت: حوزوی ها و دانشگاهیان باید رسالت خود را که تحقق آرمان های اسلام و انقلاب است، با اتحاد و همدلی به سرانجام برسانند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به تمدید تحریم های دولت امریکا علیه کشورمان در کنگره این کشور، افزود: کارشکنی های این کشور در قضیه برجام توسط نمایندگان جمهوری خواه و دموکرات برای افکار عمومی دنیا مشخص شده است.

وی ادامه داد: با توجه به این اقدامات و بدعهدی های امریکا، مصوبه شورای عالی امنیت ملی و هیئت نظارت بر برجام توسط رئیس جمهور به وزیر امور خارجه و رئیس سازمان انرژی اتمی کشورمان برای مقابله با کارشکنی های طرف مقابل، ابلاغ شده است.

آیت الله پورمحمدی خاطرنشان کرد: مسئولان کشورمان باید آماده مقابله با بدعهدی های طرف مقابل در برجام بوده و در صورت تکرار اشتباهات جواب دندان شکنی برای این منظور به آن ها بدهند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار