خبرهای داغ:
یکی از کارشناسان فوتبال دقایقی پیش در برنامه زنده تلویزیونی شب های فوتبالی، با اشاره به نتایج ضعیف ماشین سازی تبریز در لیگ برتر، گفت: تیم فوتبال ماشین سازی مریض است والا بازیکنان خوبی دارد.
کد خبر: ۸۷۹۳۰۹۶
|
۲۶ آذر ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد حسین ضیایی با توجه به باخت امروز این تیم برابر سیاه جامگان مشهد به عنوان نهمین باخت متوالی این تیم، افزود: تیم ماشین سازی تبریز از بازیکنان و مهره های خوبی برخوردار است و بازی های خوبی ارائه می دهد ولی در نتیجه گیری ناموفق بوده است.

وی با بیان اینکه این تیم می تواند به روند خوب خود برگردد، تاکید کرد: تیم ماشین سازی از فرصت تعطیلی های که در بین بازی های نیم فصل برای باشگاه ها به علت بازی های تیم ملی به وجود آمد، نتوانست استفاده کند ولی می تواند از فرصت تعطیلی نیم فصل برای هماهنگی بیشتر بازیکنان استفاده کند.

ضیایی با تاکید به اینکه ماشین سازی امروز بازی شش امتیازی را واگذار کرد، بیان داشت: بازی هفته پایانی نیم فصل نخست ماشین سازی برابر سایپا نیز جزو بازی های شش امتیازی و مهم این تیم است که با برد در این دیدار می تواند به بازی های آینده امیدوارتر باشد.

ارسال نظرات