خبرهای داغ:
نوشتاری از آیت‌الله بحرالعلوم میردامادی/

«هیهات منا الذله» پاسخ پیروان مکتب نبوی به ایادی یهود

پیروان مکتب نبوی و مذهب جعفری، ضمن اینکه برای همه‌ مردم عالم دلسوزی می‌کنند و دست یاری به مسلمانان می‌دهند، به ایادی یهود، مخالفین حبل الله و اهل نفاق، با شعار عاشورایی «هَیْهاتِ مِنّا الذلَّه» برخورد می‌کنند.
کد خبر: ۸۷۹۳۱۷۹
|
۲۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۵
«هیهات منا الذله» پاسخ پیروان مکتب نبوی به ایادی یهود
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، آیت الله سید محمود بحرالعلوم میردامادی: ولادت باسعادت پرچمدار هدایت، مبشر فلاح و سعادت حضرت ختمی مرتبت رسول خدا(ص) و علت مبقیه‌ دین و شارح قرآن مبین، حضرت صادق آل محمد(ع) را به همه‌ مسلمین و شیعیان و محبین تبریک عرض می‌کنم.

همانطور که معلوم است تشریع باید با تشریح همراه باشد و به إذن الله تشریع کار رسول الله(ص) بود و تشریح کامل آن با عترت طاهرین(ع). برای همین در روز غدیر «اَلْیَوْمَ اکْمَلْتُ لَکُمْ دینَکُمْ» نازل شد و اهل تحقیق می‌دانند که امام به حق ناطق حضرت جعفر بن محمد الصادق(ع) چه بیانات عالیه‌ای در تشریح دین بیان فرموده است.

به بیان دیگر، پیامبر خدا(ص) برای اجراء «لِتُبَیِّنَ لِلنَّاسِ ما نُزِّلَ إِلَیْهِمْ»، هم خود تبیین قرآن و تشریح دین کرد و هم نمایندگان آن حضرت یعنی عترت طاهرین(ع) و بیشتر حضرت امام جعفر صادق(ع) به بیان احکام، اسرار و معارف الهی قرآن پرداختند.

بنابر «خَلَقَکُمُ اللّهُ أنْوارا» و ادله دیگر بین این دو نور بزرگ یعنی پیامبر خدا(ص) و ائمه هدی(ع) از جمله امام جعفر صادق(ع) در جنبه‌ علم، عصمت و ولایت فرقی وجود ندارد، «إِنَّکَ تَسْمَعُ مَا أَسْمَعُ وَ تَرَی مَا أَرَی إِلَّا أَنَّکَ لَسْتَ بِنَبِیٍّ» و همانطور که مکتب نبوی مکتب رحمت است، مذهب جعفری هم مکتب رحمت است.

اما این مطلب را نباید از نظر دور داشت که در هر دو دانشگاه «أَشِدّاءُ عَلَى الکُفّارِ» و «حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُمْ» هم تدریس شده است. پس پیروان این دو رهبر عظیم الشأن، ضمن اینکه برای همه‌ مردم عالم دلسوزی می‌کنند و دست یاری به مسلمانان می‌دهند، به ایادی یهود، مخالفین حبل الله و اهل نفاق، با شعار عاشورائی «هَیْهاتِ مِنّا الذلَّه» برخورد می‌کنند.

قائل «وَ اعتَصِمُوا بِحَبلِ اللهِ جَمِیعًا»عزوجل، همه‌ ما را تحت لوای رسالت و ولایت قرار دهد و با ظهور حضرت بقیة الله(عج) طاغوتیان دوران و ایادی صهیونیسم را نابود گرداند.
ارسال نظرات