خبرهای داغ:
حجت الاسلام حاجی زاده گفت: وحدت ملت در سایه اسلام و اقتدار علمی برگرفته از دانش بومی از پایه های اساسی قدرت جمهوری اسلامی هستند.
کد خبر: ۸۷۹۳۱۸۸
|
۲۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۳
نشست تخصصی مسئولان بسیج دانشجویی کشور با حضور سردار سید هاشم غیاثی فرمانده سپاه فجر فارس و دکتر داوود گودرزی مسئول بسیج دانشجویی کشور و حجت الاسلام محمد حاجی زاده مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر برگزار شد.

حجت الاسلام محمد حاجی زاده مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر با تبریک فرارسیدن میلاد حضرت محمد (صلی الله علیه و آله و سلم) و هفته وحدت گفت: یکی از شاخصه های مهم شخصیت پیامبر خاتم (صلی الله علیه و آله و سلم) سیرۀ اخلاقی ایشان می باشد که تبیین هر چه بهتر و بیشتر آن در جوامع علمی کشور بخصوص دانشگاه رسالت مهم دانشجویان بسیجی و اساتید مومنِ انقلابی است.

وی با بیان اینکه جامعه علمی و نخبگان کشور همواره مورد طمع استکبار جهانی قرار داشته اند، گفت: وحدت ملت در سایه اسلام و اقتدار علمی برگرفته از دانش بومی از پایه های اساسی قدرت جمهوری اسلامی هستند.

حجت الاسلام محمد حاجی زاده با بیان اینکه شیعه، سنی و پیروان سایر مذاهب الهی به برکت انقلاب اسلامی با آسایش خاطر در ایران زندگی می کنند، گفت: پیام انقلاب اسلامی و حرکت جمهوری اسلامی در راستای وحدت و همبستگی امت اسلام برای مقابله با مستکبران جهانی است و همین موضوع دلیل اصلی دشمنی استکبار جهانی با نظام اسلامی و ملت ایران است.

وی با تاکید بر اینکه رسالت امت اسلام ایجاد، حفظ و تقویت وحدت است، گفت: پرورش گروه های تروریستی و گروه های تکفیری در منطقه غرب آسیا از سوی استکبار جهانی و در راس آن آمریکا با سه هدف مخدوش کردن چهره واقعی اسلام در جهان، کمرنگ کردن آرمان آزادی فلسطین از اِشغال رژیم صهیونیستی و بر هم زدن وحدت و یکپارچگی امت اسلام دنبال می شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر  با اشاره به همراهی برخی حُکام منطقه با رژیم صهیونیستی و آمریکا گفت: امروز نیاز به نقش آفرینی نخبگان و عالمان جهان اسلام در ایجاد وحدت اسلامی در راستای مقابله با ظلم استکبار جهانی نسبت به ملت های مظلوم مسلمان نظیر یمن و تشکیل جبهه متحد اسلامی بیش از پیش احساس می شود.

 وی در بخش دیگری از صحبت هایش گفت: رویکرد حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر توجه به مسائل دانشجویان و دانش آموزان استان و حمایت همه جانبه از بسیج دانشجویی و دانش آموزی فارس است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر  با بیان اینکه در حوزۀ دانشجویی و دانش آموزی نیاز به تغییر نگاه و سرمایه گذاری ویژه داریم، گفت: نسل نوجوان و جوان آینده سازان کشور و انقلاب اسلامی هستند و همین موضوع اهمیت و حساسیت فعالیت های بسیج دانشجویی و دانش آموزی را متذکر می شود.

حجت الاسلام حاجی زاده افزود: مجموعه بسیج دانشجویی در راستای حفظ و تقویت روحیه انقلابی و ایجاد فضای نشاط و امید در دانشگاه حرکت کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر  با تاکید بر اینکه بسیج دانشجویی در حیطه ماموریت های ابلاغی سالانه محدود نشود، خطاب به مسئولان بسیج دانشجویی کشور گفت: ساختار حوزه نمایندگی ولی فقیه در بسیج دانشجویی و ارتباط بین حوزه های بسیج دانشجویی در دانشگاه ها بیش از پیش تقویت شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها