خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده سپاه فجر:

سرودهای «ترنم بیداری» در شهرهای منتخب فارس اجرا می شوند

سرهنگ پاسدار کوشکی گفت: سرود های حماسی جشنواره " ترنم بیداری " علاوه بر اجرا در شیراز در شهرهای منتخب استان فارس نیز اجرا می شوند.
کد خبر: ۸۷۹۳۱۸۹
|
۲۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۴
جشنواره ملی آواها و سرودهای حماسی بسیج " ترنم بیداری " پس از گذشت یک سال بار دیگر در شهرستان شیراز سومین حرم اهل بیت (علیهم السلام) برگزار می شود.

دکتر غلامرضا منتظری رییس بسیج هنرمندان کشور با بیان اینکه جشنواره «ترنم بیداری» با حضور چهارصد هنرمند و پانصد و هفتاد اثر هنری برگزار می شود، گفت: آثار هنری این جشنواره در بخش‌های سرود، پاپ و موسیقی محلی و سنتی و در بیست محور نظیر ارزش‌های اسلامی، مدافعان حرم و استکبار ستیزی به رقابت می پردازند.

سرهنگ پاسدار سعید کوشکی معاون هماهنگ کننده سپاه فجر فارس با بيان اينكه عرصه هنر لطيف‌ترين و تاثيرگذارترين صحنه برای نمايش توانمندی های بسيجيان است، گفت: سرود های حماسی جشنواره " ترنم بیداری " علاوه بر اجرا در شیراز در شهرهای منتخب استان فارس نیز اجرا می شوند.

دومین دوره جشنواره ملی آواها و سرودهای حماسی بسیج سال گذشته از سوم تا هفتم بهمن در تالار حافظ شیراز برگزار شد و سومین دوره این جشنواره نیز امسال از بیست و ششم تا سی‌اُم آذرماه برگزار می شود، « ترنم بیداری » بارِ دیگر در استان فارس نواخته می شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها