امام جمعه اهل سنت بندرلنگه گفت: اگر مسلمانان با هم متحد و یک‌ صدا شوند دشمنان موقعیت و جایی برای ورود و سپس تفرقه و نفوذ را ندارند.
کد خبر: ۸۷۹۳۱۹۹
|
۲۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج به نقل از خبرگزاری فارس از بندرلنگه، شیخ محمد صدیق بهجت صبح امروز در جمع اقشار مختلف مردم تشیع و تسنن در مسجد جامع بندرلنگه به مناسبت میلاد حضرت محمد(ص) و هفته وحدت، اظهار داشت: ولادت پیامبر، ولادت شخص نیست بلکه ولادت اسلام است و پیامبر از همان اول اعلام کرد که برای همه جهانیان مبعوث شده است.

وی افزود: خداوند، پیامبر اسلام(ص) را به اسم یاد نمی‌کند بلکه با القاب نام برده‌اند، و این جایگاه خاص پیغمبر اسلام است و به غیر از حضرت محمد(ص)، دیگر پیامبری نیامده که خداوند به جان و اسمش قسم یاد کند.

امام جمعه اهل سنت بندرلنگه اضافه کرد: پیامبر اسلام (ص) آخرین پیامبری است که به انسان دین کاملی داد و اگر قرار بود پیامبر دیگری مبعوث شود حرف دیگری نمانده بود و حضرت محمد(ص) یک هدف داشت و آن هم ایمان به خدا و قیامت است.

بهجت تصریح کرد: اگر مسلمانان با هم متحد و یک‌صدا شوند دشمنان موقعیت و جایی برای ورود و سپس تفرقه و نفوذ را ندارند، بارها به جان پیامبر سوء قصد کردند ولی راه به جایی نبردند و خداوند ایشان را حفظ کرد.

وی در پایان یادآور شد: پیامبر(ص) می‌فرماید، با هم وحدت داشته باشید و باهم زندگی کنید و هیچگاه با هم قهر نکنید و آنچه خدا فرموده انجام دهید و حال ما باید هوشیار باشیم تا دشمن در بین ما رخنه نکند.
ارسال نظرات