مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ابوموسی:

هر کس در مسیر تفرقه افکنی حرکت کند در خط دشمن است

حجت الاسلام رضایی با اشاره بر لزوم حفظ و تقویت وحدت امت اسلامی؛ گفت: هر کس در مسیر تفرقه افکنی و اختلاف حرکت کند در خط دشمن است.
کد خبر: ۸۷۹۳۲۱۳
|
۲۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، حجت الاسلام والمسلمین حیدر رضایی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج ابوموسی، در گفتگو با خبرنگاران به مناسبت هفته وحدت، ضمن تبریک میلاد پیامبر رحمت و وحدت آفرین و همچنین هفته وحدت به تمامی مسلمین جهان، گفت: امروز هر کس چه شیعه و چه اهل تسنن در مسیر تفرقه افکنی و اختلاف بین مسلمین حرکت کند در خط دشمن است.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج ابوموسی با اشاره به تلاش دشمنان برای تفرقه افکنی بین مسلمانان، حفظ وحدت و انسجام جوامع اسلامی را ضروری دانست.
رضایی با اشاره به وجود مشترکات فراوان بین مذهب شیعه و سنی؛ اظهار داشت: لازم است امروز شیعه و سنی با نزدیک شدن به هم حول محور مشترکات اصلی، از خصومت و دشمنی و تخریب یکدیگر دست بردارند و در جهت پررنگ کردن و تقویت مشترکات بکوشند.
وی افزود: وحدت اسلامی به معنای یکی شدن مذاهب نیست، بلکه مقصود از وحدت اسلامی همبستگی مسلمانان و اتحاد پیروان مذاهب گوناگون با وجود اختلافات مذهبی، در برابر دشمنان اسلام و بیگانگان است.
حجت الاسلام رضایی با بیان اینکه که دنیای استکبار در حال ترویج اسلام امریکایی و مبارزه با اسلام ناب محمدی(ص) می باشد و همچنین انگلیس خبیث در پی گسترش شیعه انگلیسی می باشد، لذا مسلمین باید با هوشیاری و اتحاد نقشه های شوم دشمنان جهان اسلام را نقش بر آب کنند.
رضایی با تاکید بر لزوم تعمیق وحدت بین مسلمانان، تصریح کرد: جهان اسلام برای حفظ و تعالی اسلام با همدیگر همکاری و همیاری داشته باشند و از تفرقه افکنی پرهیز کنند.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج ابوموسی در پایان بر وحدت و همدلی بین مسلمان تاکید کرد و گفت: با وحدت و همدلی می توانیم شاهد رشد اسلام و فتح تمامی قله‌ها باشیم.
ارسال نظرات
آخرین اخبار