امام جمعه شهرستان ساوجبلاغ گفت:پیروزی جبهه اسلام در واقع تحقق وعده الهی در پیروزی مسلمانان وشکست مفتضحانه برای ائتلاف غربی عربی وسردمدارانشان در منطقه بود که از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
کد خبر: ۸۷۹۳۲۱۵
|
۲۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، حجت الاسلام والمسلمین محمد تقی ناطقی در خطبه های این هفته نماز جمعه ساوجبلاغ با تبریک میلاد با سعادت پیامبر اسلام (ص ) و امام جعفر صادق (ع ) و هفته وحدت اظهار داشت: آزادی حلب را هدیه الهی در این هفته وحدت برای مسلمانان است .

ائتلاف غربی عربی در سوریه شکست خورد

وی ادامه داد: این پیروزی جبهه اسلام در واقع تحقق وعده الهی در پیروزی مسلمانان وشکست مفتضحانه برای ائتلاف غربی عربی وسردمدارانشان در منطقه بود که از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

وی به سخنان رهبر معظم انقلاب در برخورد با نقض برجام توسط آمریکایی ها اشاره کرد وگفت: آمریکایی ها همواره با اقتدار کشورهای اسلامی مخالف هستند وسخنان رهبرحکیم انقلاب جوابی دندان شکن بر مصوبات آنان بود.

امام جمعه ساوجبلاغ با تبریک هفته وحدت تصریح کرد: این هفته با تدبیر امام(ره)موجب شده تا شیعه وسنی درکنارهم وبایکدیگر در مسیرسعادت وسلامت حرکت نمایند.

حجت الاسلام والمسلمین ناطقی با اشاره به موضوع حقوق های نجومی خاطر نشان کرد: مجلس شورای اسلامی و دولت باید با اتخاذ روش های مناسب از این گونه اقدامات در جامعه اسلامی جلوگیری کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها