مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زنجان:

ارتقاء درجه جایگاههای سوخت منطقه زنجان

۷۵ درصد جایگاههای سوخت منطقه زنجان ممتاز و درجه یک می باشند.
کد خبر: ۸۷۹۳۲۴۱
|
۲۷ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زنجان از ارتقاء درجه جایگاههای منطقه خبرداد و گفت: جایگاههای منطقه از یک روند رو به رشد در طرح درجه بندی برخوردار می باشند.

محمود آقا محمدیان افزود: با توجه به آخرین درجه بندی صورت پذیرفته جایگاههای منطقه در نیمه دوم سال ۹۵ با لحاظ نمودن حداقل تغییرات و اصلاحات موردنیاز و حفظ چارچوب تاییدشده از مجموع ۴۹ جایگاه در حدود ۲۶ جایگاه حائز درجه ممتاز گردیدند.

وی اظهارداشت: باتوجه به وجود ۲۶ جایگاه ممتاز و همچنین ۱۱ جایگاه درجه یک در مجموع ۷۶ درصد جایگاههای منطقه دارای امتیاز و درجه مکسوبه ممتاز و یک می باشند که این تعداد حاکی از افزایش و ارتقاء سطح درجه بندی جایگاهها نسبت به سال قبل می باشد.

محمود آقا محمدیان تصریح کرد: در منطقه ۴۹ جایگاه اختصاصی و ۳ جایگاه شرکتی (دردست واگذاری به بخش خصوصی ) می باشد و در سال جاری فقط جایگاه شهید شهریاری در هفته دولت افتتاح گردیده و آمار جایگاهها را به عدد ۴۹ رسانده است .

مدیر منطقه در ادامه افزود: در سال گذشته از مجموع ۴۸ جایگاه موجود بدون احتساب ۳ جایگاه شرکتی ۲۰ جایگاه حائز امتیاز ممتاز و ۹ جایگاه درجه یک بوده اند که با عنایت به روند رو به رشد درجه بندی جایگاهها تعداد جایگاههای ممتاز در سال جاری نسبت به سال ۹۴ از یک افزایش ۱۲ درصدی برخوردار بوده ونیز تعداد جایگاههای درجه یک نیز یک افزایش ۴ درصدی رانشان می دهد.

محمود آقا محمدیان خاطر نشان ساخت: با توجه به روند روبه رشد ارتقاء درجه جایگاهها و از طرفی مساعی مالکین جایگاهها شاهد ارتقاء درجه بیش از بیش جایگاهها در سنوات بعد در منطقه زنجان باشیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار