فعال دانشجویی دانشگاه زنجان و عضو بنیاد ملی نخبگان:

نمایندگان شورای اسلامی باید در پیشگاه مردم و قانون معذرت خواهی کنند

نمایندگان شورای اسلامی که در ابتدا همگی آن ها در مجلس برای تصویب ۲۰ دقیقه ای برجام شادی می کردند، باید در پیشگاه مردم و قانون معذرت خواهی کنند.
کد خبر: ۸۷۹۳۲۴۴
|
۲۷ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، فعال دانشجویی دانشگاه زنجان و عضو بنیاد ملی نخبگان با اشاره به اینکه، مسئولین کشور در قبال نقض برجام سکوت نکنند گفت: از نقض برجام جز نشان داده شدن چهره پلید شیطان نتیجه دیگری نمی توان گرفت.

امیرحسین شکوری افزود: شیطانی که بر روی هیچ یک از اصول خود پایبند نیست و فقط نابودی و متضرر شدن ما را دنبال می کند. شیطانی که قسم بر شقاوت و سیه روزی ما خورده است. امروز بعد از نقض برجام چهره اش بر خواص بی بصیرت و ساکتین فتنه ها آشکار شد و این مهم ترین نتیجه نقض این توافق نامه است.

وی اظهار داشت: نمایندگان شورای اسلامی که در ابتدا همگی آن ها در مجلس برای تصویب ۲۰ دقیقه ای برجام شادی می کردند، باید در پیشگاه مردم و قانون معذرت خواهی کنند.

شکوری تصریح کرد: دوم اینکه همه بدون استثنا باید موضع گیری کنند و نسبت به این مسئله واکنش بین المللی نشان دهند تا آمریکا بداند نمایندگان ملت ما ساکت نیستند.

فعال دانشجویی دانشگاه زنجان با بیان این که در این زمان سکوت نمایندگان مجلس قابل قول نمی باشد، تشریح کرد: چندی پیش نماینده مجلسی که با اظهارات جنجالی اش در کشور آرامش مملکت را بهم ریخته بود موضع گیری در برابر نقض برجام را بی مربوط به خود دانسته بود. این حرکت این شخص معلوم الحال باعث تاسف است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار