هدف پليس ايجاد آرامش و احساس امنيت براي شهروندان است و در اين راه از هيچ کوششي فروگذار نخواهيم بود.
کد خبر: ۸۷۹۳۲۵۰
|
۲۷ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، فرمانده انتظامي استان زنجان هدف پليس را ايجاد آرامش و احساس امنيت براي شهروندان دانست و گفت: روحانيون و ائمه جمعه و جماعات از ارکان توليد نظم و امنيت در کشور هستند و نقش آنان در برقراري امنيت و دعوت آحاد مردم به رعايت نظم و قانون، نقشي بسيار مؤثر و ارزنده است.

سرهنگ علي آزادي با اشاره به اينکه نيروي انتظامي همراه و همگام با مردم است، افزود: توفيقاتي كه پليس كسب مي كند حاصل پشتيباني مردم بوده و پليس هركاري را كه انجام مي دهد به عنوان وظيفه شرعي و قانوني خويش براي حراست از امنيت عمومي و آرامش مردم مي داند.

وي با تأکيد بر اينکه وظيفه مهم پليس خدمت بي‌ادعا به مردم در جهت برقراري نظم و امنيت در جامعه است اظهار داشت: هدف پليس ايجاد آرامش و احساس امنيت براي شهروندان است و در اين راه از هيچ کوششي فروگذار نخواهيم بود.

سرهنگ آزادي همچنين بيان داشت: ما به عنوان خدمتگزاران مردم بايد با عزت نفس و خويشتن داري و روي آوردن به درگاه خداوند متعال مسير تعالي و تقواي الهي را پيموده و با تاسي از سيره و روش پيامبر گرامي اسلام و فرزندان پاکش از هلاکت در ورطه شيطان در امان بمانيم.

وي با تاكيد بر ضرورت مشاركت مردم در برقراري نظم و امنيت اجتماعي، افزود:در حوزه تعاملي پليس و مردم، نظم و امنيت مطلوب و پايدار بدون مشاركت جدي و مسئوليت پذيري آحاد جامعه ، محقق نخواهد شد.

اين مقام ارشد انتظامي استان زنجان اجراي طرح هاي انتظامي و پاکسازي را در راستاي افزايش ضريب امنيتي در سطح جامعه بسيار مؤثر عنوان كرد و اظهار داشت:با اجراي اين طرح ها كه در سايه همكاري و تعامل گسترده مردم اجرا مي شود ، محيط براي مجرمان و مخلان نظم و امنيت، بيش از پيش ناامن خواهد شد.

سرهنگ آزادي كاركنان نيروي انتظامي استان را نيروهايي جدي ، فعال ، بيان وتصريح كرد : تمام تلاش هاي صورت گرفته در راستاي افزايش اعتماد مردم به خدمت گذاران خود در مجموعه نيروي انتظامي استان است.

فرمانده انتظامي استان زنجان بر قاطعيت پليس بر برخورد با انواع جرايم به ويژه در زمينه مبارزه با سوداگران مرگ، زورگيري ، اراذل و اوباش تاكيد كرد.

ارسال نظرات