شهردار زنجان:

زهکشی سطح شهر زنجان نیاز به 10 میلیارد ریال اعتبار دارد

حل مشکل نفوذ رطوبت در منازل مسکونی شهروندان زنجانی، نیاز به زهکشی دارد و این زهکشی با 10 میلیارد ریال اعتبار انجام می شود.
کد خبر: ۸۷۹۳۲۵۶
|
۲۷ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، شهردار زنجان گفت: در ستاد مدیریت حوادث غیر طبیعی شهر زنجان، در خصوص نفوذ رطوبت و نم کشی برخی مناطق سطح شهر، صحبت هایی شد.

حبیب یگانه افزود: علاوه بر جنوب شهر زنجان و برخی مناطق تاریخی، کوی های فرهنگ، الهیه و صدرا نیز با مشکل نفوذ رطوبت مواجه هستند.

وی با بیان اینکه برای حل این مشکلات نیاز به اجرای اقدامات مقطعی و کلی داریم، اظهار کرد: بر اساس قانون شهرداریها متولی آبهای سطحی شهر و شرکت های آب منطقه‌ای و آب و فاضلاب مسئول آب های زیر سطحی هستند.

شهردار زنجان گفت: با این وجود، شهرداری به عنوان یک دستگاههای مشکلات مردم را از نزدیک مشاهده می‌کند و از همین رو اعلام کرده که آماده همکاری با دستگاهها و ارگانها دخیل در موضوع است.

وی خاطرنشان کرد: در خیابان صدر جهان سال گذشته نسبت به حفر چاههای زهکشی اقدام کرده ایم که تا حدود زیادی موثر بوده است.

شهردار زنجان ادامه داد: در بحث کوچه رختشویخانه هم که مشکلاتی داشتیم، اقداماتی انجام شده است.

حبیب یگانه گفت: برابر پیش بینی ها و برآوردها نیاز به مطالعات کلی در سطح شهر زنجان است تا برای حل این مشکل چاههای گمانه زنی و سطح سفره‌های زیر زمینی مشخص شود و بتوانیم طرح کلی زهشکی را در سطح شهر داشته باشیم.

وی افزود: برای اجرای این مطالعات کلی، نیاز به 10 میلیارد ریال اعتبار داریم تا مشکل نفوذ رطوبت کل شهر مرتفع شود.

شهردار زنجان یادآورشد: منتظر تخصیص اعتبار استانی برای این پروژه هستیم و نامه نگاری‌های لازم انجام شده است و در صورت تخصیص اعتبار، عملیات اجرایی آغاز می‌شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار