به همت پایگاه حضرت آمنه (س) همدان صورت گرفت
فرمانده پایگاه حضرت آمنه (س) همدان: طی سال جاری در راستای ترویج فرهنگ ازدواج آسان این پایگاه اقدام به تهیه چهار مورد جهیزیه برای نوعروسان نیازمند درسطح شهرک فرهنگیان کرده است.
کد خبر: ۸۷۹۳۲۸۳
|
۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۷
به گزارش سرویس بسیج مساجد و محلات خبرگزاری بسیج، مهری اسدی فرمانده پایگاه حضرت آمنه (س) همدان با اشاره به اجراي طرح پيوند آسماني گفت: یکی از برنامه‌های هدفمند و منسجم پایگاه حضرت آمنه(س) همدان بر اساس تأکیدات دینی و تحقق منویات امام خامنه ای (مد ظله العالی) کمک به خانواده های نیازمند و تحکیم بنیان خانواده است.

وی با تاکید بر لزوم ترویج و تسهیل امر ازدواج افزود: ترویج و گسترش فرهنگ اصیل اسلامی در برپایی ازدواج های آسان، کم‌هزینه و پایدار از برنامه های این پایگاه به شمار می‌رود.

فرمانده پایگاه حضرت آمنه (س) همدان از تامین جهیزیه برای نوعروسان خانواده های نیازمند خبر داد و اظهار داشت: در راستای ساماندهی کمک‌های مردمی برای سهولت امر خیر و خداپسندانه ازدواج جوانان، این پایگاه در طی ۹ ماه گذشته از سال جاری اقدام به تامین وسایل اولیه تشکیل یک زندگی برای چهارنیازمند کرده است.

اسدی با اشاره به برنامه های اجرایی تحکیم خانواده ها در پایگاهش تاکید کرد: این پایگاه علاوه بر تامین جهیزیه، هدیه ازدواج و پرداخت تسهیلات، اقدام به برگزاری کلاس آموزشی و سبک زندگی اسلامی و مشاوره قبل و بعد از ازدواج برای جوانان کرده است.


ارسال نظرات