به همت حوزه حضرت رسول (ص) شهرستان رزن (همدان ) انجام شد:
مسئول گروه جهادی شهید سلیمی گفت: منزل مسکونی یک خانواده نیازمند در روستای ساریجلو رزن به همت گروه جهادی شهید سلیمی مرمت و بازسازی شد.
کد خبر: ۸۷۹۳۲۸۴
|
۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۱
به گزارش سرویس بسیج مساجد و محلات خبرگزاری بسیج، گروه جهادی شهید سلیمی حوزه حضرت رسول(ص) همدان منزل مسکونی یک خانواده نیازمند در روستای ساریجلو رزن مرمت و بازسازی کرد.

حسن جان محمد لو فرمانده حوزه حضرت رسول (ص)  گفت: این گروه جهادی در سال ۹۳ با هدف محرومیت‌زدایی در مناطق محروم با برگزاری اردوهای جهادی شکل گرفت و ۴۵ نفر عضو دارد که از اعضای بسیجی حوزه محمد رسول الله (ص) رزن هستند که به صورت مستمر در اردوهای که برگزار می‌شود حضور می‌یابند.

وی با بیان اینکه گروه شهید سلیمی تاکنون چهار اردوی جهادی برگزار کرده است، گفت: در اردوهایی که تاکنون برگزار کرده‌ایم به فعالیت‌های عمرانی، فرهنگی، آموزشی، بهداشتی و درمانی پرداخته‌ایم.

جان‌محمدلو ادامه داد: اواخر شهریور ماه امسال یک اردوی جهادی ۱۰ روزه در روستای آقچه خرابه برگزار کردیم که در این اردو حمام قدیمی روستا را که دیگر کاربردی نداشت بنا به درخواست اهالی روستا با تغییر کاربری به غسالخانه تبدیل کردیم. همچنین مرمت و بازسازی مسجد امام حسین(ع) این روستا دیگر اقدامی بود که در زمینه عمرانی انجام دادیم.

وی تاکید کرد: از اقدامات فرهنگی و اجتماعی و آموزشی بچه های این پایگاه در طول حوضور در روستا میتوان به برگزاری مسابقه کتابخوانی و تیراندازی، جشن ولادت امام رضا(ع)، محفل انس با قرآن کریم و تشکیل کلاس‌های آموزش احکام اشاره کرد.

فرمانده حوزه حضرت رسول(ص) اظهار کرد: در هفته بسیج یکی از مربیان حلقه‌های صالحین حوزه حضرت رسول(ص) یک خانواده نیازمند در روستای ساریجلو را به ما معرفی کرد که با بررسی‌های انجام شده متوجه شدیم این خانواده که شامل یک پیرمرد و پسرمعلولش است با مشکلات بسیاری مواجه هستند. با توجه به مشکلات موجود ۱۲ نفر از جهادگران گروه شهید سلیمی برای حل مشکلات این خانواده به روستای ساریجلو اعزام شدند و در مدت ۳ روز منزل مسکونی این خانواده را که تخریب شده بود مرمت و بازسازی کردند.

انتهای پیام/ت

ارسال نظرات