سرپرست فرماندار مشگین شهر:

توسعه مشگین شهر نیازمند برنامه‌ریزی است

سرپرست فرماندار مشگین شهر گفت: برای استفاده از ظرفیت شهرستان مشگین‌شهر می‌بایست اتاق فکری تشکیل و طبق برنامه ریزی پیش رفت چرا که در گذشته در بحث آب‌های درمانی کارهای ارزشمندی انجام گرفته اما برخی از این کارها در آینده مشکل ساز خواهد بود.
کد خبر: ۸۷۹۳۲۸۹
|
۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۷

به گزارش روابط عمومی بسیج، مجمع فصلی بسیج شهرستان مشگین‌شهر با حضور کارگروه‌های تخصصی مجمع بسیج شهرستان و مسئولین شهرستان در محل دانشگاه پیام نور شهرستان مشگین‌شهر با هدف بررسی مشکلات شهرستان برگزار شد.

در این مجمع یدالله علیپور رئیس مجمع بسیج شهرستان مشکلات موجود شهرستان را که در جلسات گذشته مطرح شده و در حال حاضر نیز وجود دارد مطرح و از مسئولان ارشد شهرستان خواستار پیگیری و رفع این مشکل شدند.

وی همچنین با اشاره به افزایش بهای گاز مصرفی در شهرستان گفت: شهرستان مشگین‌شهر از جمله مناطق سردسیر منطقه است که به علت افزایش مصرف گاز، قبوض سنگینی بر مردم این شهرستان صادر شده است که در برخی موارد خارج از توان مردم است و بیشتری درآمد خانوارها برای پرداخت قبوض صرف می‌شود لذا از مسئولین ارشد شهرستان و نماینده شهرستان انتظار می‌رود در این راستا به جد وارد عرصه شده و در خصوص رفع مشکلات مردم همت مضاعف داشته باشند.

علیپور افزایش تعداد کافه خانه‌های سنتی را از دیگر مشکلات شهرستان عنوان کرد و گفت: متاسفانه بدون توجه به ظرفیت شهرستان کافه‌های سنتی به صورت قارچ مانند در سطح شهرستان خصوصاً در پارک جنگلی شهرستان که خارج از محدوده شهری است ایجاد شده و بر مشکلات شهرستان و آسیب‌های اجتماعی را به مراتب افزایش می‌دهند.

میرعلی رحیمی‌زاد سرپرست فرماندار مشگین شهر در این جلسه با بیان اینکه رزمندگان و بسیجیان در طول هشت ساد با ایستادگی در مقابل دشمنان موجبات پیروزی انقلاب اسلامی را فراهم کردند گفت: در حال حاضر مسئولان فعلی نظام زائیده همت و تلاش رزمندگان هستند و امروز بسیج با تمام توان در عرصه‌های مختلف وارد شده است.

وی خاطر نشان کرد: دشمن با جنگ‌های نرم و سخت نقشه ای را با تفکر ایجاد خاورمیانه جدید طراحی کرده و چنین القاء کرده بود که کشور سوریه در کمتر از یک سال تصرف و حامی مقاومت را از منطقه نابود کنند اما این مقاومت شش سال طول کشید و امروز شاهد پیروزی‌ها در منطقه هستیم.

سرپرست فرماندار مشگین شهر مسئله اقتصاد را مشکل اساسی این کشور عنوان کرد و گفت: مقام معظم رهبری رهبری در شعارهای آغاز سال بر این امر مهم تاکید کرده است.

وی افزود: در سال‌های گذشته تورم 44 درصدی موجب شده بود نقدینگی 120 برابر استاندارد مردم جهان شده و اکنون نیز با رکود اقتصادی مواجه هستیم هر چند دولت توانسته است این تورم را به تک رقمی کاهش دهد اما متاسفانه در مقابل عدم رونق کسب و کار موجب رنجش مردم شده و دولت نمی‌توند پاسخگوی نیاز جوانان و آینده سازان این کشور باشد.

وی ادامه داد: نسخه مقام معظم رهبری که تکیه بر توان داخلی است نسخه کامل و بدون حرف حدیث است لذا برای پیشبرد این اهداف باید با تفکر بسیجی و مدیریت جهادی پیش رفت و امروز بسیج با این تفکر در عرصه‌های مختلف وارد عرصه شده و در کنار دولت پیش می‌رود لذا باید از این ظرفیت به نحو احسن استفاده کرد و در این خصوص آماده همکاری و تعامل سازنده هستیم.

رحیمی‌زاد گفت: شهرستان مشگین‌شهر دارای ظرفیت زیادی است که برای استفاده از این ظرفیت می‌بایست اتاق فکری تشکیل و طبق برنامه ریزی پیش رفت چرا که در گذشته در بحث گردشگری خصوصاً آب‌های درمانی کارهای ارزشمندی انجام گرفته اما برخی از این کارها در آینده مشکل ساز خواهد بود.

وی همچنین در خصوص بحران تعرفه گاز مصرفی شهرستان گفت: در چند روز آینده محمد باقرنوبخت معاون رئیس جمهور وارد این استان می‌شود و این مشکلات نیز مطرح و به جد پیگیر خواهد شد تا مردم این شهرستان بیش از این دچار مشکل نشوند.

ارسال نظرات