امام جمعه بیله سوار:

اوضاع جاده ها و راه ها قابل قبول نیست

امام جمعه بیله سوار گفت: متاسفانه از نظر جاده و راه سازی مشکل داریم و این وضع در شان نظام اسلامی نیست.
کد خبر: ۸۷۹۳۳۱۳
|
۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از بیله سوار به نقل از صبح مغان، حجت الاسلام قیاسی امام جمعه بیله سوار در خطبه های امروز نماز جمعه با تبریک میلاد مسعود خاتم حضرت محمد صلی الله علیه و اله وسلم و ولادت با سعادت حضرت امام جعفر صادق علیه السلام به کمالات و ویژگی های پیامبر اسلام اشاره کرد و گفت: پیامبر اسلام از نظر ائمه معصومین، بهترین و اولین مخلوق، رحمت واسعه، دارای عصمت کبری و روح وسیع و بلند است.

امام جمعه بیله سوار با دعوت از نمازگران به تقوی الهی به برگزاری اجلاس سراسری نماز که همه ساله برگزار می شود اشاره و اظهار داشت: با وجود اینکه این اجلاس برگزار می شود اما نماز در جامعه هنوز جایگاه خود را نیافته است.

وی با اشاره به پیام رهبر معظم انقلاب به اجلاس سراسری نماز گفت: سوالی که مطرح می شود این است که آیا جایگاه نماز در متن برنامه های حاکمیت است یا در حاشیه قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه نماز از ارکان اسلام و اقامه ان از وظایف حکومت و مومنان است اظهار داشت: لازم است همه امت و مردم در بحث نماز همت گماشته تا نماز جایگاه شایسته خود را یافته و در جامعه نهادینه شود.

امام جمعه بیله سوار همچنین به برگزاری جشن تکلیف 2000 نفر از دانش اموزان در محضر مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: مسئولان دولتی از جمله رئیس جمهورر، وزیر فرهنگ و ارشاد و وزیر آموزش و پرورش نیز باید در این کار پیش قدم شده و در در تحقق اهداف نهادینه شدن نماز در جامعه تلاش کنند.

حجت الاسلام قیاسی در بخش دیگری از سخنان خود به آزادسازی حلب سوریه از دست تروریستهای داعشی و تکفیری اشاره کرد و این پیروزی را مدیون رشادت های رزمندگان جبهه مقاومت عنوان کرد.

وی از حماسه افرینی های مجاهدان اسلام در سوریه و آزاد سازی حلب تجلیل کرد و گفت: امروز دشمن و حامیان تروریسم عزای عمومی گرفته است.

حجت الاسلام قیاسی ضمن تقدیر از تلاش های مسئولان راهداری در زمینه حل مشکلات مردم در ایام بارش برف در جاده های برف گیر ادامه داد: راه داران در زمینه راه تلاش گسترده ای در راستای کاهش حوادث انجام داده و فرشته نجات در راه ها هستند.

وی گفت: متاسفانه از نظر جاده و راه سازی مشکل داریم و این وضع در شان نظام اسلامی نیست.

وی از مسئولان خواست در اجرای بزرگ راه قفقاز و راه های مواصلالی تلاش خود را بیشتر کرده و عقب ماندگی در حوزه راه های روستایی و بین شهری نیز کوشا باشند.

حجت الاسلام قیاسی در پایان با اعلام اینکه قرار بود نماینده ولی فقیه و امام جمعه اردیبل در جشن ویزژه هفته وحدت حضور یابد که به دلیل بارش برف و نامساعد بودن اوضاع جوی این سفر کنسل شد.

وی گفت: امام جمعه اردیبل از این بابت عذرخواهی کرده و قول مساعد داده اند که در اولین فرصت این سفر صورت می گیرد.

ارسال نظرات