خبرهای داغ:
امام جمعه دالاهو گفت: جامعه جهانی امروز با وجود درگیری ها و تفرقه افکنی ها نیازمند حکومت جهانی حضرت ولی عصر(عج) است و همه باید زمینه ساز ظهور منجی عالم بشریت باشیم.
کد خبر: ۸۷۹۳۳۱۶
|
۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۹
حجت الاسلام نوروزی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از دالاهو عنوان کرد: همه مردم و مسئولان نسبت به زمینه سازی حکومت جهانی امام زمان(عج) وظیفه دارند و باید این نظام اسلامی به دست صاحب اصلی اش برسد.
 
امام جمعه شهرستان دالاهو تاکید کرد: باید مراسم ها و آیین هایی که برگزار می شود، زمینه ساز و بسترساز ظهور حضرت حجت(عج) باشد و مسئولان نظارت کنند که کدام برنامه با روح انتظار و زمینه سازی ظهور مناسبت دارد.
 
وی درگیری حاکمیتی در آل سعود (جنگ قدرت در حجاز)، ویرانی در شام، حمله به یمن و ترویج تفکر شیعه در این منطقه، حاکم شدن یهود در فلسطین و برقراری نظام اسلامی در ایران را طبق روایت ها از چندین علائم ظهور حضرت ولی عصر(عج) برشمرد.
 
حجت الاسلام نوروزی  با اشاره به حجت بودن ولی فقیه در زمان غیبت بیان کرد: امروز مراجع و ولی فقیه حجت خدا و امامان معصوم(ع) هستند و همانگونه که در امور دنیوی حجت را مورد توجه قرار می دهیم، باید در امور حکومتی و فقهی نیز فقها را حجت خود بدانیم.
 
وی با بیان اینکه در صدر اسلام و هم اکنون نسبت به مقوله حجت کم توجهی شده، ادامه داد: رهبر معظم انقلاب امروز بر ما حجت است و اطاعت از اوامر و دستورهای ایشان بر ما واجب است و در شرایط کنونی باید مراقب جریان نفوذی باشیم که در صدد جدا کردن دست ما از ولی فقیه است.
 
امام جمعه دالاهو فساد، تبعیض و رانت خواری را از آفت های اجتماعی برشمرد و گفت: هشدارهای امام راحل(ره) و رهبر معظم انقلاب را باید درباره این آفت ها و مواردی چون تحقق اقتصاد مقاومتی، ناتوی فرهنگی، تقویت مسایل فرهنگی با محوریت قرارگاه نماز جمعه مد نظر قرار دهیم.
وی با تبریک فرا رس
یدن سالروز میلاد حجسته حضرت محمد مصطفی(ص) و آغاز هفته وحدت اظهار کرد: امام راحل(ره) پایه گذار وحدت بین مسلمانان بود و با توجه به ترویج تشیع انگلیسی، طبق تاکیدات رهبر معظم انقلاب باید مراقب مراجع زاییده شده انگلیسی و آمریکایی آخرالزمانی باشیم که مسئولیت دانشگاه ها، آموزش و پرورش و والدین در این زمینه دو چندان است.
ارسال نظرات