معاون دادگستری لرستان گفت : باندهای قدرت و ثروت، کالا را قاچاق می‌کنند، آنهایی که شعار مبارزه با قاچاق کالا سر می‌دهند خودشان از کالای قاچاق استفاده می‌کنند!
کد خبر: ۸۷۹۳۳۹۲
|
۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان : معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان لرستان، در جلسه‌ی اقتصاد مقاومتی لرستان که  شامگاه شنبه  در استانداری برگزار شد اظهار داشت : شاهد هستیم آن‌هایی که مدام شعار مبارزه با قاچاق کالا سر می‌دهند خودشان از کالای قاچاق استفاده می‌کنند

وی افزود : قاچاق اصلی کالا را باندهای قدرت و ثروت انجام می‌دهند و باید در این زمینه مجازات‌های سنگین‌تری درنظر گرفته شود».

شاکرمی تصریح کرد: قاچاق کالا ضد اقتصاد مقاومتی است زیرا تولید داخلی را از بین می‌برد و تقویت تولید داخلی مهم‌ترین بخش اقتصاد مقاومتی است ضمن آنکه قاچاق کالا باعث افزایش بی‌کاری در جامعه می‌‌شود».

وی ضمن اشاره به اینکه همه‌ی نیروهای انتظامی و اطلاعاتی و قضایی در این راستا فعالیت‌های خوبی داشته‌اند و تعزیزات حکومتی نیز کوشش‌های فراوانی داشته است گفت : باید در جامعه فرهنگ‌سازی هم بشود که همه از محصولات تولیدی داخلی استفاده کنیم.

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان لرستان عنوان داشت :مهم است که هم مسئولان و هم مردم به استفاده از کالاهای داخلی باور داشته باشند تا قاچاق کالا که از آن به عنوان اقتصاد سیاه نام برده می‌شود از جامعه رخت بربندد.

محمدتقی شاکرمی اشاره کرد: ما می‌گوییم قاچاق کالا توسط یقه سفیدهاست؛ یعنی قاچاق کالا توسط باندهای قدرت و ثروت انجام می‌شود.

به تازگی براساس دستوری که از تهران صادر شده است مبارزه با قاچاق کالا نیز ذیل اقتصاد مقاومتی قرار گرفته است.

 
انتهای خبر /ز
ارسال نظرات