خبرهای داغ:
امام جمعه اهل سنت طبس مسینا با بیان اینکه وحدت شهرستان درمیان مثال زدنی است، گفت: همان دشمنان یهودی صدر اسلام اکنون در تلاش برای تسلط بر مسلمین هستند.
کد خبر: ۸۷۹۳۴۱۵
|
۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۳

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، مولوی سید محمد حسینی در مراسم جشن میلاد رسول(ص) روستای مسک ضمن تبریک ماه ربیع الاول و هفته وحدت از مسلمانان خواست تا با اتحاد وهمدلی مانع تفرقه و نفوذ دشمن شوند.

 

وی افزود: همان دشمنان یهودی صدر اسلام اکنون در تلاش برای تسلط بر مسلمین هستند.

 

وی با بیان اینکه دین اسلام جامع ترین دین الهی و آسمانی است، گفت: جای تاسف برای بعضی حکام بلاد مسلمین است که خود را آلت دست مستکبرین قرار داده و منافع مسلمین را تباه می کنند.

 

وی در ادامه گفت: مسلمانان نباید از طریق نفوذ دشمن که درصدد تفرقه هستند غافل شوند و باید بدانند که هدف دشمن از تفرقه برای غارت اموال و آیین اسلام است.

 

این عالم آگاه اهل سنت ضمن تبریک پیروزی حلب به مسلمانان جهان، گفت: تمام دشمنان اسلام هم پیمان شده بودند تا پیروزی در حلب توسط نیروهای مردمی صورت نگیرد.

 

وی اذعان داشت: گروه های تکفیری با سنی و شیعه هیچ نسبتی ندارند.

 

امام جمعه اهل سنت طبس مسینا با بیان اینکه روحیه عطوفت و مهربانی پیامبر امروز در ایران اسلامی مشاهده می شود، گفت: امروز مسلمین به علت دلسوزی جمهوری اسلامی به آن گرایش پیدا کرده اند.

 

وی با اشاره به اهمیت وحدت و لزوم آن در جامعه اسلامی گفت: قرآن کریم و پیامبر اکرم(ص) همگان را به وحدت و برادری فراخواند و از اختلاف و تفرقه پرهیز داد.

 

مولوی حسینی با بیان این که اگر وحدت و یکپارچگی در بین مسلمانان حاکم شود کسی نمی تواند به آنها زور بگوید و به آنان ستم روا دارد اذعان داشت: همه موفقیت ها و پیروزی های جوامع اسلامی و مسلمین در سایه وحدت به دست می آید و تفرقه و اختلاف ،بزرگترین دشمن مسلمانان است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها