خبرهای داغ:
رییس دفتر عقیدتی‌سیاسی قرارگاه لشگر16 زرهی ارتش گفت:

اتحاد شیعیان و اهل سنت زمینه‌ساز از بین بردن دشمنان اسلام

رییس دفتر عقیدتی‌سیاسی قرارگاه لشگر16 زرهی ارتش گفت: باید دشمن شناسی را سر لوحه زندگی خود قرار دهیم، دشمنان اسلام بدعهد هستند و نباید به خنده های دروغین آنان دل خوش شویم.
کد خبر: ۸۷۹۳۵۰۱
|
۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۲

 به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت الاسلام رضا کربلایی محمدی رئیس دفتر عقیدتی سیاسی قرارگاه لشگر 16 زرهی و تیپ 116شهید صفوی قزوین در جمع کارکنان پایور و وظیفه در مراسم جشن میلاد باسعادت پیامبر عظیم الاشان اسلام اظهار کرد: هم دلی و هم زبانی و اتحاد بین شیعیان و اهل سنت زمینه ساز از بین بردن دشمنان اسلام است ؛ مسلمانان جهان باید بدانند که اگر با هم متحد نباشند همه چیز خود را از دست خواهند داد .

  حجت الاسلام کربلایی محمدی در ادامه از شخصیت حضرت رسول اکرم(ص) سخن گفت و بیان کرد: خلقت همه  انسان ها به خاطر وجود نازنین پیامبر اسلام (ص) است و همه ی انسان ها به خاطر وجود نازنین ایشان از نعمت های الهی استفاده می کنند.

  رئیس دفتر عقیدتی سیاسی قرارگاه لشگر 16 زرهی و تیپ 116شهید صفوی فزوین در ادامه به رفتار وحدت آمیز حضرت رسول اکرم  اشاره کرد و گفت: پیامبر اسلام (ص) اولین کسی بودند که مردم را به وحدت و یگانگی دعوت کرده تا از گزند دشمنان در امان بمانند زیرا تفرقه پایه و اساس از بین رفتن دین اسلام و مسلمین جهان  است.

 وی با یادآوری نیرنگ دشمنان اسلام تصریح کرد: دشمنان اسلام می دانند که اگر مسلمانان در صف واحد قرار گیرند نمی توانند از مسلمانان سوء استفاده کنند بخاطر همین موضوع سعی می کنند شیعیان و اهل سنت را به جان همدیگر بیاندازند تا از این وضعیت به اهداف خود برسند.

  حجت الاسلام کربلایی محمدی در پایان سخنانش با بیان اینکه باید هر مسلمانی دشمن شناس باشد گفت: باید دشمن شناسی را سر لوحه زندگی خود قرار دهیم، دشمنان اسلام بدعهد هستند و نباید به خنده های دروغین آنان دل خوش شویم.

1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها